۰
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آیا مدیری که میلیارد‌ها تومان پول را پیش‌خور کرده و ده‌ها میلیارد بدهی بر جای گذاشته و کلی پرونده شکایت دارد نباید حداقل یک ساعت به وزیر ورزش توضیح بدهد؟!

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ علی فتح‌الله زاده می‌گوید درآمد حاصل از اسپانسر‌های استقلال تا سال ۱۴۰۲ پیش‌خور شده است. اگر این حرف او درست باشد که فاجعه است، اما باید پرسید چرا وزارت ورزش به حرف‌های مدیری که خودش گذاشته اهمیت نمی‌دهد و چرا این ادعا را بررسی نمی‌کند؟ به هر حال ۱۰۰۰ نفر که این پول‌ها را پیش‌خور نکرده‌اند. نهایتاً کار ۲ مدیرعامل و ۷، ۸ عضو هیئت مدیره بوده که زیر برگه‌های مالی را امضا و با پیش‌خور شدن پول‌ها موافقت کرده‌اند. الحمدلله تمام این مدیران را هم خود وزارت ورزش منصوب کرده (کاری صد درصد غلط که همچنان با قدرت ادامه دارد) خب پس ایراد کار کجاست که کسی یقه‌ای نمی‌گیرد و حتی نمی‌پرسد چرا پول باشگاه را تا ۴ سال بعد پیش‌خور کردید؟ اصلاً به فرض که سر نهاد‌های نظارتی و بازرسی و... شلوغ باشد و فرصت نکنند به مسائل مالی باشگاه‌ها ورود کنند خب پس خود وزارت ورزش چه‌کار می‌کند؟ چه چیزی مهمتر از بررسی مسائل مالی ۶ سال اخیر در باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال وجود دارد؟ چه خبطی بزرگتر از پیش‌خور کردن پول‌ها تا سال ۱۴۰۲ می‌توان انجام داد؟
وزارت ورزش خودش مدیرعامل می‌گذارد و خودش هم کاری به کار آن‌ها ندارد! یعنی جناب مدیر هر طور دلش می‌خواهد پول‌ها را خرج و پیش‌خور می‌کند و بعد هم به جای بهتری می‌رود. در این شرایط هواداران تیم‌ها سؤال می‌پرسند که مگر این مدیران را خود وزارت نیاورده؟ پس چرا آن‌ها را بازخواست نمی‌کند و یقه پیش‌خورکنندگان پول‌ها را نمی‌گیرد؟ آیا یک سؤال و جواب ساده کاری دارد؟ آیا مدیری که میلیارد‌ها تومان پول را پیش‌خور کرده و ده‌ها میلیارد بدهی بر جای گذاشته و کلی پرونده شکایت دارد نباید حداقل یک ساعت به وزیر ورزش توضیح بدهد؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی