۰
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات گزینشی کشتی در قاره اروپا و آخرین مرحله گزینشی المپیک در سطح جهانی، با اعلام اتحادیه جهانی به تعویق افتاد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کشتی، مسابقات انتخابی کشتی در قاره اروپا برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰، که قرار بود در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مارس (۲۹ اسفند ۹۸ تا ۳ فروردین ۹۹) در بوداپست مجارستان برگزار شود، به همراه مرحله گزینشی جهانی به عنوان آخرین شانس حضور در المپیک، که قرار بود از ۳۰ آوریل تا ۳ می (۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۹) در صوفیه بلغارستان، برگزار شود، به مدت ۳ ماه تا ماه می‌به تعویق افتاده است.

با اعلام اتحادیه جهانی این رویداد‌ها دوباره برنامه‌ریزی شده‌اند و انتظار می‌رود مرحله انتخابی اروپا در اواسط ماه می (اردیبهشت ماه) برگزار شود و مرحله انتخابی آخرین فرصت در سطح جهانی در اوایل ژوئن (خردادماه) برگزار شود.

نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: ما پاسخ دولت‌ها را به دقت در مورد COVID-۱۹ نظارت می‌کنیم و در ادامه اطلاعات جدیدی را برای کشتی‌گیران، مربیان و هواداران خود در اختیار شما قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: روند تعیین مشارکت کنندگان المپیک ما در میدان مسابقه اتفاق خواهد افتاد، اما ما باید با صلابت و هوشیار بمانیم، زیرا جامعه جهانی درگیر این بیماری همه گیر است. سلامتی و رفاه ورزشکاران برای ما یک اولویت مطلق است.

در حال حاضر رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در قاره‌های آسیا، آفریقا، اقیانوسیه و اروپا با توجه به شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و قرار است رقابت‌های گزینشی قاره آمریکا از فردا در شهر اوتاوا کانادا برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی