۰
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی آرژانتینی تیم اتلتیکومادرید از عملکرد شاگردانش مقابل سرخپوشان مرسی‌ساید ابراز رضایت کرد.

سیمئونه: این بازی برای هواداران مثل افسانه خواهد بود به گزارش خبرورزشی، دیگو سیمئونه در پی برتری ۳ بر ۲ شب گذشته (چهارشنبه) تیم تحت هدایتش مقابل لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی در جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای در ورزشگاه آنفیلد و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۲، در تمجید از دروازه‌بان اسلوونیایی‌اش که در این بازی موقعیت‌های زیادی را از سرخپوشان مرسی‌ساید گرفت، گفت: اوبلاک بازیکن مهمی برای ما به مانند دیگر بازیکنان است، به مهمی ساویچ، لودی، فیلیپه و فلیکس، اما اوبلاک بهترین دروازه‌بان جهان است. اوبلاک بازیکن مهمی برای ما است، درست به مانند مسی برای بارسلونا.

وی ادامه داد: برای باشگاه اتلتیکومادرید خوشحالم، چون ما با شکست تیم فوق العاده‌ای یکبار دیگر در جمع هشت تیم برتر اروپا هستیم. این عملکردی تاریخی و زیبا از جانب اتلتیکو بود. هواداران لیورپول هم به مانند هواداران ما در بازی رفت، در این دیدار تیم خود را به شدت حمایت کردند، اما ما برنامه خود را در زمین پیاده کردیم و بازیکنان‌مان طبق دستو‌رالعمل‌های ما بازی کردند. این بازی در ذهن هواداران‌مان به مانند افسانه‌ای باقی خواهد ماند.

سرمربی اتلتیکومادرید همچنین در خصوص به زمین فرستادن مارکوس یورنته به جای دیگو کاستا در دقیقه ۵۶ که دو گل روخی‌بلانکو را در دقایق ۹۷ و ۱+۱۰۵ به ثمر رساند، اظهار داشت: برخی با خود فکر کردند که آوردن مارکوس یورنته به جای کاستا تعویضی دفاعی بود، اما اینطور نبود و شما هم آن را دیدید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی