نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: مدیران ناتوان برای استقلال مصیبت درست کردند.

به گزارش خبرورزشی، کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال همچنان منتقد وزیر ورزش است و تأکید دارد عده‌ای برای خوشامد مسعود سلطانی‌فر به پرسپولیس لطف می‌کنند. مسئله‌ای که به زعم علی جباری برای استقلال دردسر‌های زیادی درست کرده است.

مصیبت
داستان شکایت بازیکنان و مربیان سابق استقلال در واقع دردسری است که در دوران مدیران قبلی درست شد. مدیران ناتوان استقلال را به این مصیبت انداختند و حالا می‌خواهند همه چیز را گردن فتح‌ا... زاده بیندازند در صورتی که این بنده خدا هیچ تقصیری ندارد. استقلال یک مغازه بقالی که نیست، یک باشگاه بزرگ است با میلیون‌ها طرفدار، اما متأسفانه مدیران ضعیف انتخاب شده توسط وزارت ورزش کار را به اینجا رسانده‌اند.

بازیکنان و زد و بند
با صراحت می‌گویم در دوران مدیران قبلی، برخی از آن‌ها برای جذب بازیکنان خارجی زد و بند می‌کردند. برای این حرف مدرک هم دارم. روزی در مورد نمایش ضعیف یکی از بازیکنان خارجی سؤال کردم و یکی از همان آقایان مدیر به من گفت: این بازیکن از روی بارفیکس افتاده و مچ پایش پیچیده است! من با تعجب گفتم آقاجان! مچ پای من هم ۵۰ مرتبه پیچیده است، اما خیلی زود خوب شده. این بازیکن که شما آورده‌اید، اساساً توانایی بازی برای استقلال را ندارد و مسئله هیچ ارتباطی به آسیب‌دیدگی او پیدا نمی‌کند. الان هم خودتان شاهد هستید اغلب همان نفراتی که کوچک‌ترین کارایی برای استقلال نداشتند، در صف طلبکاران قرار گرفته‌اند.

خوش‌خدمتی به خاطر وزیر
زمانی که برای مهدی طارمی در ترکیه مشکل درست شده بود، وزارت ورزش از هیئت دولت کمک طلبید و قضیه را حل کرد. آن کار بسیار خوب بود، چون پای منافع مملکت در میان بود، اما حالا هم آقای سلطانی‌فر بهتر است یک مقدار به استقلال نگاه و داستان شفر را هم حل و فصل کند. متأسفانه آقای وزیر غرق در پرسپولیس و رنگ قرمز است و در این میان عده‌ای هم داخل فدراسیون فوتبال برای خوش‌خدمتی به وزیر از پرسپولیس حمایت می‌کنند. این مشکلات در دوران وزیر قبلی هم بوده، اما حالا دیگر به اوج خودش رسیده است و هواداران استقلال بابت آن بسیار دلخور هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی