۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال امسال سخت‌ترین سال خود را تجربه می‌کند؛ از ماجرا‌های استراماچونی و تعداد زیاد مصدومان و مشکلات مالی که بگذریم، می‌رسیم به سیل جدید شکایت‌ها که باشگاه را به شدت تحت فشار قرار داده است.

به گزارش خبرورزشی، این شاید از بدشانسی فرهاد مجیدی بود که در چنین سالی سرمربی استقلال شد. فرهاد قبل از تمام این مشکلات آمد و بعد از حضور او بود که خیلی‌ها مصدوم شدند و کرونا آمد! حالا هم حداقل ۴، ۵ خارجی شکایت کرده‌اند و استقلال اگر بتواند پول آن‌ها را بدهد یا زمان بخرد، کلی هنر کرده چه رسد به اینکه بخواهد پول بازیکنان را هم بدهد.

علی فتح‌الله‌زاده هم مثل فرهاد مجیدی در دوران بدی آمده، اما فرقش این است که او با علم به تمام مشکلات آمد و می‌دانست استقلال چقدر بدهی و... دارد. با این حال فتح‌الله‌زاده هم روز‌های بسیار سختی را سپری می‌کند و باید استقلالی را هدایت کند که پر از مشکلات است. فتح‌الله‌زاده اگر نتواند مشکلات را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کند، هم پنجره استقلال بسته می‌شود و هم احتمال دارد این تیم از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا هم محروم شود و آن‌وقت است که بخشی از افکار عمومی همه چیز را به حساب فتح‌الله‌زاده می‌نویسد، نه مدیران قبلی.

تجربه ثابت کرده اگر بازیکنان استقلال تا یک مدتی پول نگیرند، دست به اعتصاب می‌زنند پس همان‌طور که طلب خارجی‌ها مهم است، پول بازیکنان هم مهم است و اگر از یک مدتی بگذرد و پولی به بازیکنان نرسد، آن‌ها بی‌انگیزه می‌شوند و این مسئله روی کار فنی‌شان هم تأثیر مستقیم می‌گذارد. این دقیقاً همان خطری است که فرهاد مجیدی را تهدید می‌کند. ارسلان مطهری دوشنبه شب حرف خوبی در فوتبال برتر زد و گفت در نفت تهران وقتی پول نمی‌دادند و فقط دروغ می‌گفتند، من کل فروردین‌ماه تمرین نکردم! این وضعیت تقریباً در تمام تیم‌های ایران وجود دارد و استقلال هم از قائده کلی مستثنی نیست. در شرایط فعلی آبی‌ها آه ندارند که با ناله سودا کنند و فقط کسی نمی‌داند چرا فتح‌الله‌زاده با وجود این همه مشکل قبول مسئولیت کرده است. با تمام این اوصاف دو فردای دیگر که بازی‌ها شروع شود، همه مشکلات امروز، کرونا، بدهی‌ها و... را فراموش می‌کنند و از استقلال قهرمانی می‌خواهند و به کمتر از آن هم راضی نمی‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی