نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی معروف هایدوک اسپلیت می‌گوید صادق محرمی لژیونر ایرانی تیم دیناموزاگرب کیفیتی دارد که می‌تواند در بارسلونا هم بازی کند.

به گزارش خبرورزشی، به توصیه برانکو ایوانکوویچ و با ضمانت ستایش‌آمیز سرتن چوک، او در تابستان سال ۲۰۱۸ وارد دینامو شد و تهران بزرگ، شهری با ۹ میلیون نفر را با یک کلان شهر کوچک در کرواسی جایگزین کرد. صادق محرمی ۲۴ ساله در ورزشگاه پولجود شهر اسپیلت در ترکیب اصلی تیم دینامو قرار گرفت و در دربی برابر هایدوک عملکردی خیره کننده داشت. سریع، چابک و با نفوذ‌های ویرانگر. او در تمام صحنه‌ها حضور داشت و شایسته بالاترین ستایش‌ها بود.

نمایش محرمی بازی‌های کافو افسانه برزیلی یا دنی آلوس را به یاد می‌آورد. روز بعد از پیروزی بزرگ با دفاع راست ایرانی دینامو صحبت کردیم. یک جنگ واقعی با هایدوک و در ورزشگاه آن‌ها مقابلتان بود، ولی شما با لبخند زمین بازی را ترک کردید: «من خیلی دوست دارم که در چنین مسابقاتی حضور داشته باشم. در این بازی‌ها جنگ در هر سانتیمتر از زمین وجود دارد. من برای باشگاهم، هواداران و هم‌تیمی هایم خوشحال هستم.» محرمی این را گفت.

نظرت درباره بازی خودت در دربی کرواسی چیست؟
راستش من شخص مناسبی برای اینکه درباره بازی خودم نظر بدهم نیستم. باید بگذارم دیگران نظر بدهند. مربی به من گفت که عملکردم خوب بوده و این برایم مهمترین مساله است.

ایگور تودور، سرمربی هایدوک گفت که محرمی می‌تواند در بارسلونا بازی کند.
من این را شنیدم و از او تشکر می‌کنم. من تمام تلاش خودم را برای اینکه نشان بدهم شایسته این تمجید‌ها هستم انجام می‌دهم. وقتی چنین کلماتی را می‌شنوید مشخص است که انگیزه پیدا می‌کنید.

آیا فکر می‌کنید که دیگر قهرمانی شما مسجل شده آن هم در حالی که ۱۰ بازی دیگر باقی مانده است؟
ما ۱۸ امتیاز بیشتر از تیم دوم داریم و این یک شانس بزرگ را به دینامو برای قهرمانی می‌دهد با این حال ما منتظر می‌مانیم که از نظر ریاضی این کار تمام شده باشد. اما بعد از آن باید برای بازی‌هایی که در اروپا داریم آماده شویم. وقتی یک چالش را حل می‌کنید همیشه باید خود را برای چالش‌های جدیدتر و بزرگتر آماده کنید.

برنامه‌ات برای فوتبال چیست؟ دوست داری روزی در کجا بازی کنی؟
همیشه بوندس‌لیگا را به عنوان بالاترین هدف در رویاهایم می‌دیدم، اما تجربه و آمادگی زیادی برای رسیدن به آن لیگ لازم است. برای رسیدن به چنین سطحی باید خیلی تلاش کرد. من می‌خواهم قدم به قدم پیش بروم و باید ببینم در نهایت به کجا می‌رسم.

الگوهایت در سنین جوانی چه کسانی بودند؟
بازیکنان بسیار خوبی در ایران وجود داشتند، اما بگذارید واقعیت را بگویم که همه هم‌نسلان من در فوتبال ایران در رویا‌های فوتبالی شان علی کریمی و علی دایی به عنوان الگو‌های اصلی بوده اند.

محرمی در هشتپر شهری در شمال ایران به دنیال آمد. او در رده‌های پایه ملوان بازی می‌کرد و در آنجا توسط مربی کروات ملوان دراگان اسکوچیچ به تیم اصلی آمد. در تابستان ۲۰۱۶ او با پرسپولیس قرارداد امضا کرد و با آن‌ها دو قهرمانی ایران را با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ کسب کرد. به توصیه ایوانکوویچ و با سخنان ستایش‌آمیز سرتن چوک دستیار او در پرسپولیس، محرمی در تابستان ۲۰۱۸ وارد دینامو شد و تهران بزرگ، شهری با ۹ میلیون نفر را با کلانشهر کرواسی عوض کرد: فرهنگ‌ها متفاوت است و در روش و سبک زندگی تفاوت‌های زیادی بین دو کشور وجود دارد، اما اگر بخواهید حرفه‌ای باشید مجبورید خودتان را وفق بدهید. برای پیشرفت در حرفه ام این تغییرات لازم بود.

زاگرب و کرواسی از نظرت چطور جایی است؟
شهر و کشوری زیبا. از اینجا با یک ساعت و نیم رانندگی به دریا می‌رسیم و همچنین در کنارتان کوه دارید. زاگرب شهری زیبا و با مردمی صمیمی است و با من برخورد خیلی خوبی دارند. به همه توصیه می‌کنم حتما به اینجا بیایند.

محرمی در رده‌های سنی تیم ملی ایران بازی کرده و بعد از حضور در قهرمان کرواسی در سال ۲۰۱۸، در چهار بازی برای تیم ملی بزرگسالان ایران به میدان رفت. او بهترین نمایش خودش را در ماکسیمیر (ورزشگاه دینامو زاگرب) نداشت، مصدوم شد و حتی نیم فصل به طور قرضی به لوکوموتیو رفت. با این حال اکنون برگشته و به نظر می‌رسد سرانجام به فرم ایده آل رسیده است. او هنوز در رادار تیم ملی ایران نیست، اما اگر چنین نمایش‌هایی را برای دینامو ادامه دهد می‌تواند بازیکن اصلی تیم ملی کشورش باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی