نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: بازیکنان باید تمرکز خود را روی چهارمین قهرمانی پی در پی خود بگذارند و وارد مسائل مدیریتی نشوند.

به گزارش خبرورزشی، محمدحسن انصاری‌فرد از سمت خود در پرسپولیس استعفا کرد و هیئت مدیره و وزارت ورزش و جوانان نیز با آن موافقت کردند. پس از این استعفا یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی به دنبال تماس تلفنی با مدیرعامل مستعفی به کارخود در پرسپولیس ادامه دادند. در همین راستا بد ندیدیم دقایقی با افشین پیروانی هم‌کلام شویم.

قبل از هر چیز در خصوص تغییر و تحولات اخیر پرسپولیس بگویید.
لازم می‌دانم از زحمات بی‌شائبه آقای انصاری‌فرد تشکر کنم. ایشان از هیچ کوششی برای موفقیت پرسپولیس دریغ نورزید و حتی پس از کناره گیری از سمت خود هم از من و یحیی گل‌محمدی خواست با قدرت به کارمان در پرسپولیس ادامه دهیم.

پس شما و گل‌محمدی با او تماس گرفتید؟
بله، به هر حال بر حسب وظیفه تماس گرفتیم که ایشان به ما گفت پرسپولیس در شرایط خاصی قرار دارد و این فاصله امتیازی با تیم دوم باید حفظ شود.

۱۰ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارید. این اتفاقات تمرکز تیم شما را بر هم نزده است؟
هم من و هم گل‌محمدی با بازیکنان صحبت کرده و این مسئله را یادآوری کردیم. بازیکنان باید تمرکز خود را روی چهارمین قهرمانی پی در پی خود بگذارند و وارد مسائل مدیریتی نشوند. البته خود بازیکنان پرسپولیس هم حرفه‌ای هستند و از شرایط باخبرند.

با رسول‌پناه هم صحبت‌هایی داشتید. درست است؟
بله، در جلسه با ایشان نه به عنوان سرپرست تیم بلکه به عنوان یک هوادار حرف زدم و درد دل طرفداران را بازگو کردم. خیلی صحبت‌ها رد و بدل و قرار شد مشکلات در اسرع وقت حل شود و پرسپولیس کماکان در جاده قهرمانی حرکت کند. این اتفاق نمی‌افتد مگر با وحدت، همدلی و اتحاد همه پرسپولیسی‌ها و امیدوارم با تلاش هیئت‌مدیره محترم و حمایت هواداران به قول معروف پوکر کنیم، چون لیاقتش را داریم.

علی کریمی هم مشابه همین حرف‌ها را زد.
بله، دست علی کریمی درد نکند. او یکی از پیشکسوتانی است که بدون توقع همواره حمایت می‌کند و الان آنچه حائز اهمیت است قهرمانی چهارم پرسپولیس است. حالا وظیفه همه ما پرسپولیسی هاست کمک کنیم هیئت‌مدیره باشگاه در آرامش به کارش ادامه دهد.

مسابقات لیگ برتر هم با تصمیم اخیر وزارت ورزش و جوانان تعطیل شد. در این رابطه صحبتی ندارید؟
متأسفانه ویروس کرونا خیلی جدی است و تبدیل به بحران بزرگی برای کشور و حتی دنیا شده است. به نظرم مسئولان تصمیم درستی گرفتند و ان‌شا‌ءا... تا پایان فروردین ۹۹ این بیماری برای همیشه ریشه‌کن شده و مسابقات پرسپولیس در حضور تماشاگرانش برگزار شود، چون فوتبال بدون تماشاگر مفهومی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی