نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش کشور است مهمی در نشاط اجتماعی و غرور ملی داشت و خوشبختانه سال ۹۸ توانستیم از آزمون‌های دشوار سربلند بیرون بیاییم.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دویست و سی و ششمین شورای معاونان با تقدیر و تشکر از خانواده بزرگ ورزش و جوانان در سال ۹۸ گفت: سال پرحادثه‌ای را سپری کردیم و خوشبختانه در تمامی عرصه‌های ملی و خصوصا در حوادث غیرمنتظره مانند سیل و زلزله و همین مورد اخیر شیوع کرونا وزارت ورزش و جوانان و خصوصا بخش جوانان بسیار فعال و موفق بودند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره عملکرد وزارت ورزش و جوانان گفت: قضاوت نهایی کار ما با مردم و رسانه هاست، ولی ورزش ایران امسال در تمامی بخش‌ها توانست نمره قابل قبولی بگیرد. ورزش کشور نقش مهمی در نشاط اجتماعی و غرور ملی داشت و خوشبختانه سال ۹۸ توانستیم از آزمون‌های دشوار سربلند بیرون بیاییم.

سلطانی فر درباره سال جدید و اقدامات وزارتخانه گفت: سال پرکاری در سال ۹۹ داریم که امیدواریم با عزم و اراده‌ای که در مردممان سراغ داریم به خصوص ورزشکارانمان، همه جامعه ورزش و جوانان عضو سمن‌های مختلف، بتوانیم در راستای خدمتگذاری کارنامه موفقی را به مردم ارائه دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی