۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش کشور است مهمی در نشاط اجتماعی و غرور ملی داشت و خوشبختانه سال ۹۸ توانستیم از آزمون‌های دشوار سربلند بیرون بیاییم.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دویست و سی و ششمین شورای معاونان با تقدیر و تشکر از خانواده بزرگ ورزش و جوانان در سال ۹۸ گفت: سال پرحادثه‌ای را سپری کردیم و خوشبختانه در تمامی عرصه‌های ملی و خصوصا در حوادث غیرمنتظره مانند سیل و زلزله و همین مورد اخیر شیوع کرونا وزارت ورزش و جوانان و خصوصا بخش جوانان بسیار فعال و موفق بودند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره عملکرد وزارت ورزش و جوانان گفت: قضاوت نهایی کار ما با مردم و رسانه هاست، ولی ورزش ایران امسال در تمامی بخش‌ها توانست نمره قابل قبولی بگیرد. ورزش کشور نقش مهمی در نشاط اجتماعی و غرور ملی داشت و خوشبختانه سال ۹۸ توانستیم از آزمون‌های دشوار سربلند بیرون بیاییم.

سلطانی فر درباره سال جدید و اقدامات وزارتخانه گفت: سال پرکاری در سال ۹۹ داریم که امیدواریم با عزم و اراده‌ای که در مردممان سراغ داریم به خصوص ورزشکارانمان، همه جامعه ورزش و جوانان عضو سمن‌های مختلف، بتوانیم در راستای خدمتگذاری کارنامه موفقی را به مردم ارائه دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی