نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از ما نشنیده بگیرید، اما می‌گویند یکی از ستاره‌های سرشناس لیگ برتر خودمان مشکوک به کروناست و فعلاً در خانه قرنطینه شده است.

به گزارش خبرورزشی،  نزدیکان این بازیکن می‌گویند پزشکان به او نگفته‌اند کرونا دارد و خودش به خاطر علائمی که داشته، با تصور این که کرونا گرفته، با مشاوره یک پزشک متخصص خودش را قرنطینه کرده است، اما پزشک معالج این بازیکن که طی دو روز اخیر در خانه ستاره لیگ برتری حاضر شده و او را معاینه کرده، از او خواسته در صورتی که تا فردا علائم بیماری‌اش تغییر نکرد، حتماً تست کرونا بدهد. فعلاً این بازیکن، جدا از خانواده، خودش را قرنطینه کرده است. البته غیر از این ستاره لیگ برتری، دو بازیکن دیگر هم مشکوک به کرونا هستند. این دو بازیکن در یک تیم شهرستانی عضویت دارند و سرفه‌های خشک‌شان همبازیان آن‌ها را ترسانده، اما هیچ‌کدام تب یا بدن‌درد ندارند. بعد از این شایعه‌های پراکنده درباره کرونایی شدن فوتبالیست‌ها، قرار شده تمام تیم‌های لیگ برتری تمرینات‌شان را تعطیل کنند.
دیشب خبر رسید یک مربی لیگ برتری هم مشکوک به کروناست و خودش را قرنطینه کرده است! البته درباره این مربی می‌گویند طرف کرونا را بهانه کرده و به اصطلاح خانواده را پیچانده است، اما موضوع بیماری ستاره لیگ برتری که در خانه بستری شده، انگار جدی است. پزشک به این بازیکن گفته مقاومت بدن تو بالاست و اتفاقی برای تو رخ نمی‌دهد، اما مراقب باش اعضای خانواده این بیماری را از تو نگیرند. امیدواریم حال عمومی این فوتبالیست امروز بهتر شود و فردا حتی نیازی به تست کرونا هم نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی