نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان نساجی مازندران به خبرورزشی گفت: شیوع ویروس کرونا جدی است و با هیچ‌کس شوخی ندارد. در قائمشهر و بقیه شهر‌ها پرستاران و پزشکان واقعاً مشغول فداکاری و ایثار هستند.

به گزارش خبرورزشی، در روز‌هایی که همه کشور به ویژه استان‌های شمالی کشور درگیر ویروس کرونا هستند، محمد عباس زاده کاپیتان نساجی مازندران از هواداران این تیم، همشهریان و هم‌استانی‌هایش درخواست کرد در چالش ۱۴ روز ماندن در خانه شرکت کنند. در همین ارتباط بد ندیدیم گپ و گفتی با محمد عباس زاده داشته باشیم.

چه شد که از هواداران نساجی خواستی در چالش ۱۴ روز ماندن در خانه شرکت کنند؟
من خودم تازه پنج‌شنبه گذشته به تهران آمدم. مشغول رسیدگی به مصدومیتم بودم و دیدم چه مشکلاتی به وجود آمده است. به همین خاطر از هواداران نساجی، همشهریان قائمشهری‌ام و مردم استان مازندران خواهش می‌کنم در خانه بمانند و بیرون نیایند.

ظاهراً در قائمشهر و برخی شهر‌های مازندران آن اوایل ویروس کرونا را جدی نگرفته بودند؟
متأسفانه همین‌طور است در حالی که کرونا جدی است و با هیچ‌کس شوخی ندارد. در قائمشهر و بقیه شهر‌ها پرستاران و پزشکان واقعاً مشغول فداکاری و ایثار هستند. خیلی حرف است که جان خود را به خطر بیندازی و به دیگران کمک کنی. واقعاً جای قدردانی دارد.

بازخورد درخواست تو در قائمشهر و مازندران چطور بود؟
بحث صحبت من نیست. واقعاً اوضاع خراب است و آرزو می‌کنم این بیماری ریشه‌کن شود. یک بحث دیگر سفر مردم دیگر استان‌ها به مازندران بود که خیلی کم شده است. من قبلاً هم گفتم ما مازندرانی‌ها بسیار مهمان‌نواز هستیم. همیشه و در همه حال از مسافران تابستانی، نوروزی و... از سراسرکشور پذیرایی کردیم، اما الان یک شرایط خاص است. از مردم شهر‌های دیگر هم خواهش می‌کنم در وضعیت کنونی از سفر به شمال کشور پرهیز کنند.

بسیار خوب، لیگ تعطیل شد و تو از این اتفاق حمایت کردی؛ توضیحی می‌دهی؟
به هر حال این تصمیم درستی است که مسئولان به خاطر حفظ سلامتی مربیان و بازیکنان گرفته‌اند. این اتفاق فقط در ایران نیفتاده است. شما اگر دقت کرده باشید لیگ ایتالیا تعطیل شد. لیگ فرانسه هم فکر می‌کنم تعطیل شده باشد. درست است؟

درست است. لیگ انگلیس هم اعلام شد تا ۱۳ فروردین تعطیل شده است!
این یک بحران جهانی است. خدا به داد مردم برسد و همه باید کمک کنیم هر چه زودتر این بیماری خطرناک مهار شود.

بسیار خوب، شرایط نساجی مازندران چطور است؟
ما هم کج‌دار و مریز تمرین می‌کنیم. البته شرایط نساجی بعد از برد شیرین مقابل ماشین‌سازی تبریز خیلی خوب شده و بچه‌ها دارای اعتماد به نفس فراوانی شده‌اند. هر چند این روز‌ها همه چیز و حتی لیگ برتر فوتبال تحت‌الشعاع ویروس کرونا قرار گرفته است.

به نظر تو بهترین بازیکن نساجی در فصل جاری چه کسی بوده است؟
چند نفری بودند، اما لطفاً از من نخواهید اسم ببرم.

حداقل بگو بهترین بازیکن لیگ برترتاکنون چه کسی بوده است؟
به نظر من مهدی ترابی بهترین بازیکن لیگ تا به حال بوده است. هم آمار و هم کارشناسان چنین می‌گویند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی