۰
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کسی که اتهامی را به کسی وارد می‌کند باید دلیل و مدرک بر اثبات ادعای خود در اختیار داشته باشد در غیر این‌صورت این حق برای آن شخص محفوظ است که اعاده حیثیت کند.

اتهام مهندسی به پرسپولیس؛ خواسته یحیی به‌حق است؟ به گزارش خبرورزشی، در هفته‌های اخیر به دفعات مهندسی قهرمانی تیم پرسپولیس از سوی تیم‌های مختلف مطرح شد! در حالی برخی از تیم‌هایی که مدعی مهندسی قهرمانی تیم پرسپولیس در سال‌های اخیر شده‌اند، خود در این لیگ قهرمان شده‌اند؛ و جالب اینکه قهرمانی‌های تیم پرسپولیس با مربیگری برانکو حتی تحسین تیم حریف را هم به همراه داشت.

مهندسی قهرمانی پرسپولیس ما را به یاد حرف‌های امیر قلعه‌نویی انداخت که می‌گفت دست‌های پشت پرده نمی‌گذارند ما در لیگ برتر قهرمان شویم، اما امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی امروز تیم پرسپولیس در خصوص ادعا‌هایی که اخیراً در مورد مهندسی قهرمانی تیم مطرح شده می‌گوید: «این حرف‌ها همیشه به ما انگیزه بیشتر می‌دهد و باعث می‌شود بیشتر و متحدتر از قبل تلاش کنیم. این دوستان به‌خاطر فشاری که از سوی هواداران خود حس می‌کنند و همین‌طور هزینه‌های زیادی که انجام داده‌اند این حرف‌ها را می‌زنند. ما نباید زیاد به این حرف‌ها اهمیت بدهیم و مثل قبل فقط کار خودمان را با قدرت انجام می‌دهیم. با این حال از کمیته انضباطی فدراسیون می‌خواهم با افرادی که حرف‌های نامربوط و تهمت می‌زنند و روح فوتبال و همین‌طور خود لیگ را زیر سؤال می‌برند قانونی و قاطعانه برخورد کند.»

بی‌تعارف خواسته یحیی به‌حق است. حتی اگر این موقعیت امروز در اختیار تیم آبی بود و تهمت مهندسی قهرمانی به استقلال زده می‌شد. این فقط یک تهمت به تیم پرسپولیس نیست. تهمت به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است. غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ پیش‌تر در این باره به نکته مهمی اشاره کرده بود. او گفته بود وقتی می‌گویند قهرمانی تیم پرسپولیس مهندسی شده است یعنی اینکه ما چند نفر در سازمان لیگ می‌نشینیم و قهرمانی تیم پرسپولیس را برنامه‌ریزی می‌کنیم و سپس از تیم‌ها و عوامل برگزاری بازی‌ها می‌خواهیم بر اساس برنامه ما عمل کنند که چنین چیزی محال است! حق با یحیی است. کسی که اتهامی را به کسی وارد می‌کند باید دلیل و مدرک بر اثبات ادعای خود در اختیار داشته باشد در غیر این‌صورت این حق برای آن شخص محفوظ است که اعاده حیثیت کند. کمیته انضباطی اگر نخواهد این موضوع مهم را دنبال کند به طور حتم تکرار این رفتار‌ها را موجب می‌شود و این به ضرر سلامت فوتبال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی