۰
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بحران پیش‌رو که تمام دنیا را درگیر خود کرده، فوتبال ما را دچار یک بلاتکلیفی محض کرده است چرا که امروزه سرمربیان اصلاً نمی‌دانند با چه معیاری و برای چه زمانی باید بازیکنان را به شرایط عالی بدنی رساند.

به گزارش خبرورزشی، جهانگیر شدن ویروس کرونا امروزه تمامی اخبار جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و اخبارفوتبال نیز این روز‌ها بی‌تأثیر از ماجرای کرونا نیست و خبر‌ها بیشتر با چاشنی این ویروس مرموز منتشر می‌شوند. اما بحران پیش‌رو که تمام دنیا را درگیر خود کرده، فوتبال ما را دچار یک بلاتکلیفی محض کرده است چرا که امروزه سرمربیان اصلاً نمی‌دانند با چه معیاری و برای چه زمانی باید بازیکنان را به شرایط عالی بدنی رساند. اخبار ضد و نقیض درخصوص زمان ازسرگیری رقابت‌ها، امروزه معضلی است که تیم‌ها نمی‌دانند چگونه با آن کنار بیایند و از این بلاتکلیفی به سلامت عبور کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که امروزه تعطیلی لیگ نه برای حفظ سلامت بازیکنان، بلکه برای پیروی از قانون شرایط بحران است، زیرا در روز‌های پرخطری که شعار «در خانه بمانیم» شعار اول جامعه است، هنوز تیم‌ها به طور گروهی کنار هم تمرین می‌کنند بی‌آنکه کسی پاسخگوی اتفاقات احتمالی برای بازیکنان و کادر فنی باشگاه‌ها باشد. بد نیست چنانچه برنامه‌ریزان سازمان لیگ قرار است بازی‌های لیگ را مجدداً با تغییر و تأخیر برگزار کنند، زودتر با مسئولان ذیربط تبادل نظر کرده و اخبار و برنامه جدید را بر اساس پیش‌بینی‌های کارشناسانه مسئولان ستاد مبارزه با ویروس کرونا به باشگاه‌ها اعلام کنند تا با توجه به در پیش بودن سال نو، مربیان بتوانند ضمن برنامه‌ریزی مناسب برای بازیکنان تعطیلات هدفمندی را دنبال کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی