نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق ادعای مدیران پرسپولیس شاید این باشگاه بتواند از غیبت و بی انضباطی مهاجم ایرلندی خود به یکی از منابع مالی بزرگ خود در تاریخ دست یابد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم به جذب آنتونی استوکس، مهاجم نامدار ایرلندی گرفت و بعد از کش و قوس فراوان و چندین جلسه در دبی او را راضی به حضور در تهران کرد.

استوکس که بعد از حضور در تهران با مشکل بدنی و ناآمادگی مواجه بود، در نهایت در برخی دیدارهای به میدان رفت و توانست از حیث فنی رضایت کادرفنی و حتی هواداران را به خود جلب کند. مهاجم ایرلندی اما با حضور پرسپولیس در امارات برای دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان مقابل الشارجه بهترین فرصت را برای ثبت بی انضباطی خود در این باشگاه به دست آورد و بعد از اینکه مرخصی 48 ساعته‌ای را برای ملاقات با خانواده‌اش دریافت کرد، با انتشار تصاویری از خوشگذرانی و تفریح نشان داد که از نظر حرفه‌ای روی اصول پایبند نیست. او البته در پایان مهلت مرخصی نیز به تهران بازنگشت و همچنان با انتشار استوری و پست‌هایی به سرگرمی خود ادامه داد.

نکته جالب توجه اینکه مدیران پرسپولیس در پاسخ به اعتراض هواداران و اصحاب رسانه در خصوص بی توجهی باشگاه به این موضوع، یک ادعای جالب را مطرح کردند؛ محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل سابق باشگاه مدعی شده بود که در عقد قرارداد با این مهاجم ایرلندی با توجه به سابقه‌ای که از وی در ذهن داشتند، موارد جالبی را در نظر گرفته‌اند که می‌تواند به سود این تیم شود.

در این زمینه گفته می‌شود برای هر جلسه غیبت در تمرینات مبلغ 3000دلار و برای غیبت در دیدارهای این تیم نیز مبلغ 50هزار دلار جریمه برای این بازیکن در نظر گرفته شده است.

با این شرایط استوکس اکنون در دو دیدار این تیم غیبت داشته است و 24 جلسه تمرینی را تاکنون بدون حضور آنتونی استوکس پشت سر گذاشته‌اند که تا به اینجا می‌تواند مبلغ جرایم او را به 72000هزار دلار برای تمرینات و 100 هزار دلار برای غیبت در دو دیدار برساند. نکته اینکه استوکس به عنوان بازیکن 400هزار دلاری این تیم برای نیم فصل، 150هزار دلار پیش پرداخت داشته است.

هرچند دیدارهای این فصل لیگ تا به اینجا به تعویق افتاده و زمان شروع مجدد آن در ابهام قرار دارد، اما با توجه به جرایم این بازیکن که به عدد 172هزار دلار رسیده و 150هزار دلار دریافتی‌اش، او تا به امروز تنها 78 هزار دلار دیگر طلب دارد. با این حال بعید به نظر می‌رسد او قصد بازگشت به تهران را داشته باشد که در این صورت با احتساب 9 دیدار باقیمانده در لیگ برتر، 2 دیدار احتمالی در جام حذفی و 4 بازی باقیمانده در لیگ قهرمانان آسیا و میانگین برگزاری 4 جلسه تمرینی برای هر بازی (15 بازی باقیمانده)، او 15 بازی را از دست خواهد داد و در 60 جلسه تمرینی نیز غایب خواهد بود. اتفاقی که باعث می‌شود جمع جرایم او به 750هزار دلار برای بازی‌ها و 180هزار دلار برای تمرینات برسد و به طور کلی او را با جریمه‌ای یک میلیون دلاری مقابل پرسپولیس مواجه کند.

با این حال سوال اینجاست پرسپولیس به چه شکل قادر خواهد بود در شرایطی که تنها 250هزار دلار به این بازیکن بدهکار بوده، این مبلغ جرایم را از او استرداد کند و این سوالی است که مدیران وقت و سابق باشگاه باید در خصوص ادعای خود درباره قرارداد محکم با این بازیکن پاسخ دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی