۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین بادامکی هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس هم مثل هواداران این تیم، دغدغه‌های فراوانی در خصوص رأی صادر شده علیه باشگاه از سوی کمیته تعیین وضعیت فیفا دارد.

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ به همراه دستیارانش علیه باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرده‌اند تا تعداد پرونده‌های حقوقی علیه باشگاه را بالا ببرند. طبق حکم اولیه، پرسپولیسی‌ها باید در گام نخست یک میلیون و ۵۵ هزار یورو برای جلب رضایت برانکو بپردازند، اما بادامکی در این مورد به ما گفت: «متأسفانه باید بگویم این اولین بار نیست که چنین آرایی علیه پرسپولیس صادر می‌شود و این اتفاقات می‌افتد. بازیکنان خارجی بی‌کیفیت بدون هیچ رزومه ورزشی وارد فوتبال ما می‌شوند، پول خود را دریافت می‌کنند و برای ۳۰ درصد باقی مانده می‌روند به فیفا شکایت و باشگاه را دچار مشکل می‌کنند. حالا هم که یک مربی خوب و قدرتمند در باشگاه حضور داشت و هر طور بود، باید او را حفظ می‌کردیم، اتفاقاتی رخ داد که از پرسپولیس شکایت کرده و خواهان دریافت مطالباتش است.»

او اضافه کرد: «تا قبل از اینکه دیر شود، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با کمک وزارت ورزش و حتی ارگان‌های دیگر باید فکری به حال این وضعیت کنند. اصلاً برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس با این همه هوادار خوب نیست که هر روز شکایتی توسط خارجی‌ها علیه اش ثبت شود. البته پرسپولیس تنها نیست و متأسفانه استقلال هم همین شرایط را دارد. اگر فکری به حال این شکایت‌ها نکنند، اوضاع از این هم وخیم‌تر می‌شود. فیفا ثابت کرده با هیچ کدام از باشگاه‌های ایرانی شوخی ندارد و اگر فوراً به داد پرسپولیس نرسند، ممکن است در آرای بعدی، باشگاه با حکم‌های سنگین‌تری مواجه شود.»

بادامکی سپس به بحث در مورد تعطیلی بازی‌های لیگ پرداخت و افزود: «تن‌ها تیمی که از تعطیلی لیگ ضرر کرد، پرسپولیس بود. تیم ما فقط یک گام تا قهرمانی فاصله داشت و دیدار با تیم‌های ته جدولی را مقابل خود می‌دید و خیلی راحت می‌توانست با کسب برد در ۳ بازی پیش رو، قهرمان بازی‌ها شود، اما متأسفانه تعطیلی لیگ چنین اجازه‌ای نداد.»

او در پایان، در خصوص ایجاد تغییرات در بخش مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: «تا زمانی که فوتبال ما خصوصی نشود، وضع به همین صورت می‌ماند. چند سال است از خصوصی‌سازی حرف می‌زنند، اما در عمل، هیچ کاری نمی‌کنند تا با هر تغییری که ایجاد می‌شود، هواداران نگران آینده شوند. در نهایت هم این‌طور می‌شود که مدیرعامل در مهمترین زمان فصل استعفا می‌دهد و تیم را رها می‌کند. حالا امیدواریم مثل سال‌های قبل که در اواسط فصل، مدیرعامل تغییر کرد و پرسپولیس قهرمان شد، این بار هم تیم و باشگاه لطمه‌ای از تغییرات نبینند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی