۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: روزی رزمنده‌ها در خط مقدم بودند، حالا پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه در حال جنگند.

به گزارش خبرورزشی، کاپیتان اسبق استقلال تأکید دارد شیوع ویروس کرونا به رغم همه بدی‌ها و دشواری‌هایی که دارد، بار دیگر ثابت کرد جامعه ورزش همیشه در کنار مردم است. در رابطه با اوضاع این روز‌های کشور با صادق ورمزیار گپ زدیم که حاصل آن از نظرتان می‌گذرد.

پیشتازی جامعه ورزش
از روزی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، جامعه ورزش با تمام وجود پای کار آمده است. نمی‌گویم فقط فوتبالیست‌ها آمده‌اند، چون انصافاً تعداد زیادی از کشتی‌گیران، والیبالیست‌ها، تکواندوکار‌ها، بسکتبالیست‌ها و... نیز به طور جدی وارد عرصه شده‌اند تا ثابت کنند هرگاه برای مملکت مشکلی پیش می‌آید، اهالی ورزش جزو اولین گروه‌هایی هستند که به کمک مردم می‌آیند. این اتفاق دوباره ثابت کرد اصلاً این‌طور نیست که ورزشکاران ما فقط و فقط دنبال پول باشند و بس. پیش از این هم در ماجرا‌هایی مثل سیل و زلزله شاهد بودیم که بچه‌های ورزش چقدر خالصانه کنار مردم ایستادند. آن‌ها شاید برای دریافت پول خودشان دعوا کنند، اما فراموش نکنیم که به خاطر یک ریال دعوا می‌کنند ولی پای بخشش که به وسط می‌آید، تومان تومان می‌بخشند.

قهرمانان میدان نبرد
یک روز در این مملکت جنگ شروع شد و رزمندگان ما جلوی دشمن ایستادند. در آن زمان آن‌ها قهرمانان مملکت بودند و خط مقدم را اداره می‌کردند. زمان دیگری این وظیفه در ماجرای ساختمان پلاسکو روی دوش آتش‌نشانان عزیزمان قرار گرفت و حالا جامعه پزشکی و پرستاری کشور در خط مقدم مبارزه قرار دارند. واقعاً باید به این عزیزان افتخار کرد. این روز‌های بد و سخت بالاخره تمام می‌شود ولی ما هرگز فداکاری پزشکان و پرستاران خودمان را فراموش نخواهیم کرد.

بازیکن و مربی خارجی ممنوع
متأسفانه استقلال به دلیل شکایت چند بازیکن و مربی خارجی خودش به دردسر افتاده است. البته قصه فقط محدود به استقلال نمی‌شود و سایر تیم‌های لیگ برتری هم با چنین مشکلی مواجه هستند. بدیهی است که یک قسمت از این مشکلات به دلیل ضعف مدیریت است و نمی‌توان آن را کتمان کرد، اما در شرایط کنونی که فوتبال ما دچار بحران مالی شده اغلب و باشگاه‌ها بدهکار هستند، بهتر است به صورت موقت تصمیمی اتخاذ شود و به تمام تیم‌ها دستور داده شود که تا اطلاع ثانوی حق جذب مربی و بازیکن خارجی را ندارند. این‌طوری حداقل کارمان به فیفا کشیده نمی‌شود. قانون فوق را به عنوان یک دستور موقت تا زمانی که شرایط مالی باشگاه‌ها مناسب شد اجرا کنیم تا کمتر به دردسر بیفتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی