۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع هلندی قرمز‌ها از رویای خود برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می‌گوید.

فان‌دایک: قبل از اینکه به‌دنیا بیایم، لیورپول تشنه قهرمانی بود به گزارش خبرورزشی، لیورپول با ۲۵ امتیاز اختلاف با منچسترسیتی در صدر جدول قرار دارد و تنها به ۲ برد نیاز دارد تا پس از ۳۰ سال به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برسد.

به گزارش دیلی میل، فان‌دایک کار خود را در هلند و در باشگاه خرونینخن آغاز کرد و سپس به سلتیک و پس از آن به لیگ برتر انگلیس و باشگاه ساوتهمپتون پیوست و در نهایت با انتقالی رکوردشکن به لیورپول پیوست و اکنون اذعان می‌کند که هدفش از آمدن به انگلستان و لیگ برتر، کسب جام‌ها بوده است.

فان‌دایک در این رابطه می‌گوید: وقتی برای اولین بار به اینجا آمدم، می‌خواستم تا فاتح همه چیز شوم. شما به عنوان بازیکنی در باشگاه لیورپول خواستار این هستید تا در برای فتح همه جام‌ها رقابت کنید، حال این جام می‌تواند کارابائو کاپ باشد یا می‌تواند جام حذفی باشد. با این حال کاملا بدیهی است که شما خواستار این هستید تا لیگ برتر را برای این باشگاه به ارمغان بیاورید. مدت زیادی است که لیورپول عطش زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر حتی از زمانی که من هنوز متولد نشده بودم نیز دارد. اما همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز رویای من بود که به حقیقت پیوست، بنابراین اگر بتوانیم قهرمان لیگ برتر انگلیس هم بشویم، دیگر همه چیز رویایی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی