نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی با کمک به بیمارستان‌های رشت نه تنها انسانیت را معنا کرد بلکه نشان داد یک قهرمان است. قهرمانی که اتفاقاً برای رسیدن به قهرمانی حسابی مهندسی کرده بود.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ روز‌هایی که علی کریمی بازیکن پرسپولیس بود، معمولاً قرمز‌ها خیلی جام نمی‌گرفتند. کریمی در استیل‌آذین هم جام نگرفت، اما حالا او را می‌توان قهرمان فوتبال دانست، قهرمان مردم رشت که زمانی علی آنجا مربیگری می‌کرد و اتفاقاً نتایج بدی هم نگرفت.
علی کریمی با کمک به بیمارستان‌های رشت نه تنها انسانیت را معنا کرد بلکه نشان داد یک قهرمان است. قهرمانی که اتفاقاً برای رسیدن به قهرمانی حسابی مهندسی کرده بود. او با نیت خیر و با هدف کمک به بیماران هرچه داشت، رو کرد تا نشان دهد قبل از قهرمان شدن باید «آدم» بود. علی کریمی برخلاف اسطوره‌های مجازی که فقط در اینستاگرام و... اسطوره و قهرمانند، در میدان عمل قهرمان شد و قطع به یقین این بهترین و بزرگ‌ترین افتخار او در تمام سال‌های گذشته خواهد بود.
اگر تا دیروز فقط فوتبالدوستان رشتی از علی کریمی خاطره خوبی داشتند، حالا همه مردم رشت و استان گیلان از او خاطره خوب دارند و او را قهرمان می‌دانند. جادوگر فوتبال ایران سر بزنگاه نشان داد حواسش به همه‌جا هست. او که بارها نشان داد آدم متفاوتی است، حالا در بحران کرونا نشان داد قبل از هر چیزی انسان است و می‌تواند در این زمینه الگوی خیلی‌ها باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی