۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرحسین صادقی، کاپیتان اسبق استقلال می‌گوید خیلی از این بازیکنان خارجی می‌آیند که نیمکت را پرکنند.

به گزارش خبرورزشی، امیرحسین صادقی کاپیتان اسبق استقلال از شرایطی که برای این تیم به وجود آ‌مده است به شدت شاکی است و می‌گوید حضور مدیران ناکارآمد باعث چنین ناکامی‌هایی برای تیم‌های پرطرفدار می‌شود با وی در خصوص شرایط این روز‌های استقلال به صحبت پرداختیم.

مسابقات لیگ هم به خاطر شیوع بیماری کرونا فعلا تعطیل شده است؟
خدا را شکر حداقل جان فوتبالیست‌ها برای برخی از مسئولین اهمیت داشت و بالاخره مجبور شدند مسابقات فوتبال را تعطیل کنند باید اعتراف کنم وقتی مدیران بی‌کفایت در راس کار باشند همین می‌شود معتقدم آن‌ها هیچ سررشته‌ای از فوتبال ندارند و نتیجه‌اش همین می‌شود که فشار رسانه‌ها و مردم باعث می‌شود که مسابقات لیگ تعطیل شود.

ظاهرا خیلی از دست مسئولین فوتبالی ناراحت هستید؟
به نظرم شما نباید عصبانی باشم؟ کل دنیا درگیر بیماری کروناست و همه دنبال درمان و پیشگیری از شیوع آن هستند ما در ایران روزانه چندین مسئولین بار‌ها تصمیمات جدید می‌گیرند من از شما یک سئوال دارم؛ مسابقات جام جهانی مهمتر است یا لیگ برتر ایران؟ فیفا به راحتی آن بازی‌ها را لغو کرد، اما ما در ایران با پیگیری‌هایی که شد این اتفاق افتاد. شاید هم لیگ ما مهمتر از جام جهانی است.

استقلال هم این روز‌ها شرایط خوبی ندارد هر روز یک شکایت جدید به این باشگاه می‌رسد؟
ادامه حرفی که در سئوال قبلی شما گفتم اینجا هم می‌زنم وقتی یک نفر را مدیر می‌کنید که برایش نظر هواداران مهم نیستند نتیجه‌اش همین می‌شود الان شما از هر بچه‌ای بپرسید می‌داند وقتی یک مربی را با آن وضعیت از استقلال بیرون می‌اندازید قطعا می‌رود و شکایت می‌کند خارجی‌ها که عاشق چشم و ابروی ما نیستند که هر کاری می‌خواهید با آن‌ها انجام دهید و چیزی هم نگویند.

هواداران استقلال از جذب این بازیکنان خارجی هم زیاد رضایت ندارند.
در برخی از موارد حق دارند خیلی از این بازیکنان به استقلال می‌آیند و فقط نیمکت را پر می‌کنند و هیچ خاصیت و بازدهی ندارد و آخرش هم می‌روند واز تیم شکایت می‌کنند و یک باشگاه را درگیر می‌کنند.

خیلی‌ها وزارت ورزش را مقصر این اتفاقات می‌دانند
قطعا همین طور است، زیرا که وزارت ورزش با ید نظارت بیشتری را روی تیم‌های فوتبال انجام دهد تازه بعد از چند سال یک تصمیم خوب گرفته بودند و آ‌ن هم بازگشت فتح‌الله‌زاده به تیم بود حداقلش فتح‌الله‌زاده چندین سال در این تیم مدیریت کرده و استقلالی است و دلش برای این تیم می‌سوخت اما آنقدر فشار اوردند که استعفا داد و رفت

شرایط استقلال در ادامه لیگ چطور خواهد بود
با بازگشت مصدومانش شرایط تیمش بهتر خواهد شد، زیرا نبودن بازیکنان آسیب دیده دست کادر فنی را برای انتخاب نفراتش بسته بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی