نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره نروژی با هنرنمایی در اتریش راه ورود به آلمان را برای خود هموار کرد و آنقدر جسارت داشت که با شادی گلش در لیگ قهرمانان پاریسی‌ها را اذیت کند.

حقیقت‌هایی که درباره هولاند نمی‌دانستید خبرورزشی/ علیرضا روش؛ این روز‌ها در فوتبال اروپا صحبت از درخشش یک پدیده ۱۹ ساله است که به تازگی از سالزبورگ اتریش به بورسیا دورتموند ملحق شده است. او با هنرنمایی در اتریش راه ورود به آلمان را برای خود هموار کرد و آنقدر جسارت داشت که با شادی گلش در لیگ قهرمانان پاریسی‌ها را اذیت کند. ارلینگ هولاند نروژی، اما عجیب‌تر از این حرف‌هاست. به طوری که وقتی داستان زندگی اش را ورق بزنید به نکات جالبی بر می‌خورید...

۹ گل در یک بازی
ارلینگ در تیم زیر ۲۰ ساله‌های نروژ در جام جهانی کاری کرد که بعید است رکوردش حالا حالا‌ها شکسته شود. در روزی که نروژ با ۱۲ گل هندوراس را به آتش کشید هلند ۹ گل را به تنهایی به ثمر رساند تا رکورد آدایلتون برزیلی در جام ۹۷ را بشکند و به نام خودش ثبت کند.

کپی از رژیم کریس
ارلینگ خیلی دوست دارد که به موفقیت‌های کریس رونالدو دست پیدا کند و روزی مثل او شود. او همیشه کریس را به خاطر آمادگی بدنی و درخشش در ۳۵ سالگی ستایش می‌کند. رونالدو در حقیقت برایش حکم یک الگو را دارد. به همین خاطر از رژیم کریس برای آمادگی بدنی اش استفاده می‌کند. البته او این برنامه رژیمی را از کریس نگرفته و با او در ارتباط نیست. هولاند از طریق پاتریس اورا که هم‌تیمی رونالدو در یونایتد بود این اطلاعات را جسته و گریخته جمع‌آوری کرده است.

آرزوی قهرمانی با لیدز
پدر هولاند فوتبالیست بود و در لیدزیونایتد سابقه بازی داشت. از آن طرف خودش هم در لیدز به دنیا آمد و با این تیم به فوتبال عشق ورزید. برای ارلینگ هولاند همیشه قهرمانی با لیدز در لیگ برتر انگلیس رؤیایی بوده که دوست دارد در صورت فراهم شدن شرایط این رؤیا را به واقعیت تبدیل کند.

عاشق سرود لیگ قهرمانان
حتماً شما هم سرود لیگ قهرمانان اروپا را شنیده اید. سرود رسمی مسابقات بهترین موزیک از نظر هولاند است. سرودی که یکی از انگیزه‌های او برای رسیدن به موفقیت در مستطیل سبز بوده است. هولاند امسال در لیگ قهرمانان ۵ بازی انجام داد و ۱۰ گل زد، اما دورتموند توسط پاری‌سن‌ژرمن از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

مجوز بازی برای انگلیس
هولاند همیشه گفته اولویتش نروژ است و به کشورش تعلق خاطر دارد. با این حال او اگر روزی بخواهد تصمیمش را عوض کند یک در بزرگ به رویش باز است. او به خاطر اینکه متولد لیدز است این شانس را دارد که برای تیم ملی انگلیس هم بازی کند. اتفاقی که اگر بپذیرد طبیعتاً شانس موفقیت و دیده شدن بیشترش در بازی‌های ملی هم افزایش پیدا خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی