نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی به شاگردانش توصیه کرده همه بازیکنان پرسپولیس از تمرین اختصاصی غافل نشوند.

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان پرسپولیس که بعد از چند روز استراحت از روز چهارشنبه مجدداً تمرینات خود را شروع کرده بودند پنج‌شنبه هم یک جلسه تمرینی دیگر انجام دادند تا آمادگی بدنی خود را حفظ کنند. اما با نظر کادر فنی تیم، تمرینات پرسپولیس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد تا بازیکنان چند روزی به استراحت بپردازند. به بازیکنان پرسپولیس اعلام شد تا روز ۵ فروردین تمرینات تعطیل است ولی در این روز تهران باشند چه بسا دوباره تمرینات تیم آغاز شود. شاید یکی از دغدغه‌های همه مربیان لیگ برتری برای تعطیل کردن یا تعطیل نکردن تمرینات تیم، نگرانی بابت از دست دادن آمادگی کنونی بازیکنان باشد. تجربه نشان می‌دهد بازیکنان وقتی به تعطیلات می‌روند اغلب می‌خورند و می‌خوابند و کمی چاق می‌شوند! بنابراین در بازگشت از آمادگی مطلوب دور شده و باید دوباره بدنسازی کنند که زمان بیشتری از تیم خواهد گرفت.

بدین روی اغلب مربیان لیگ برتری به سختی زیر بار تعطیلی تمرینات رفتند و گل‌محمدی هم از این قاعده مستثنی نیست. سرمربی کم‌حرف پرسپولیس که تیمش تازه روی دور برد افتاده و توانسته بود با ۱۰ امتیاز اختلاف صدر جدول لیگ برتر را از آن خود کند خیلی دوست داشت مسابقات لیگ ادامه پیدا می‌کرد تا قهرمانی را جشن بگیرد، اما چنین نشد. ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و وزارت ورزش و جوانان به رغم اعلام برنامه سازمان لیگ از برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر و کلیه بازی‌های ورزشی جلوگیری به عمل آورد.

تمرینات پرسپولیس با نظر گل‌محمدی کج‌دار و مریز ادامه پیدا کرد، اما درنهایت این مربی هم به نتیجه رسید که چاره‌ای جز تعطیلی ندارد. تمرینات پرسپولیس از روز جمعه تا اطلاع ثانوی یا حداقل تا روز ۵ فروردین در حالی تعطیل اعلام شد که مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز این تیم برنامه تمرینی به همه بازیکنان داد. یحیی گل‌محمدی نیز به شاگردانش توصیه کرد همه بازیکنان پرسپولیس از تمرین اختصاصی غافل نشوند. همچنین سرمربی پرسپولیس با بازیکنانی هم که در داخل خانه خودشان را قرنطینه می‌کنند توصیه کرد تردمیل و تمرینات سبک کششی و وزنه زدن را فراموش نکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی