۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران گفت: هرچند ما شروع خوبی با فکری قبل از تعطیلات داشتیم اما این وقفه به بازیکنان کمک می‌کند تا با تفکرات سرمربی جدید هماهنگ شوند.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا اسدی در ارتباط با وضعیت فعلی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از تعطیلات مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: ما با آمدن محمود فکری به عنوان سرمربی و بعد هم اضافه شدن سیروس دین‌محمدی به کادر فنی، شروع خوبی داشتیم و توانستیم ماشین‌سازی را در تبریز با ۳ گل شکست دهیم. حنیف عمران‌زاده و وحید فاضلی هم به عنوان دستیاران سرمربی، رضا رجبی در جایگاه مشاور کادرفنی و صمد مرفاوی به عنوان مدیر فنی در نساجی به ما اضافه شده‌اند و با گذشت زمان کادر فنی و بازیکنان از هم شناخت بهتری پیدا می‌کنند.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا وقفه در لیگ به سود نساجی شد یا به ضرر این تیم، تصریح کرد: درست است که ما شروع خوبی داشتیم و روند خوبی را در پیش گرفته بودیم، اما این وقفه در لیگ به بازیکنان نساجی کمک می‌کند تا با تفکرات فکری و کادر فنی جدید بیشتر آشنا شوند. شاید اگر لیگ تعطیل نمی‌شد ما روند خوبمان را ادامه می‌دادیم، اما باید بدانیم که برای رقیبان ما هم، وضعیت همین‌گونه است پس اگر زیانی باشد، چون همه با هم ضرر می‌کنند، تنها روی تیم ما تاثیرگذار نخواهد بود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران در پایان پیرامون شرایط فعلی این تیم، خاطرنشان کرد: سلامتی بازیکنان و کادر فنی از همه چیز مهم‌تر است و باید ببینیم وضعیت شیوع کرونا در کشور چگونه خواهد بود و بر اساس آن تمریناتمان را برنامه‌ریزی کنیم. بازی بعدی ما با تراکتور است و اگر بخواهد در زمانی که اعلام کرده‌اند برگزار شود، بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی