نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون وزیر ورزش گفت: خوشبختانه آخرین آماری که داریم هیچ ورزشکار حرفه‌ای دچار کرونا نشده است.

به گزارش خبرورزشی  و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌ نژاد در جلسه ستاد پیشگیری از همه گیری کرونا که عصر امروز برگزار شد، با بیان اینکه از همان روزی که تست مثبت دو نفر در قم برای ویروس کرونا مثبت اعلام شد، تمهیدات لازم در ابعاد همگانی و قهرمانی ورزش اندیشیده شد، اظهار داشت: در مورد رشته های المپیکی با تمهیدی که دکتر سلطانی فر داشتند، هماهنگی به خرج دادیم و تا روز یکشنبه 4 اسفند تمام کسانی را که در معرض کسب سهمیه بودند تا پایان سال 98 را از ایران خارج کردیم. فکرمان این بود که ویروس به سرعت انتشار پیدا می کند و هم پروازها کنسل می شود و هم مجوز ورود نمی دهند. این تصمیم خوبی بود و باعث شد سهمیه های خوبی را در همین یک ماه اخیر با تدبیری که اتخاذ شد، بدست آوریم. رشته های بوکس، کاراته و وزنه برداری را از ایران خارج کردیم؛ در حالی که مسابقاتشان 10 روز بعد انجام می شد.

وی ادامه داد: به ژیمناستیک و شمشیربازی هم که خارج از ایران بودند، اطلاع دادیم بازنگردند و از همانجا به ادامه مسابقات کسب سهمیه ادامه دهند. البته هماهنگی اردوهای خارج از کشور کار سختی بود که انجام شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای توضیح داد: اردوهای داخلی هم در چند فاز تصمیم گیری شد. ابتدا اردوها را با رعایت نکات بهداشتی و ارائه آموزش ها و حالت قرنطینه، تلاش کردیم حفظ کنیم اما بعد از اینکه شیوع کرونا بیشتر شد، تصمیم این بود که تمرینات انفرادی باشد و در منزل خودشان تمرین کنند. در شرایط کنونی هم اردوها تقریبا تعطیل شده و به بعد از عید موکول شده است. یکی از دلایلی هم که توانستیم اردوها را تعطیل کنیم، همه گیری در دنیا بود که مسابقات کسب سهمیه تا پایان اردیبهشت ماه هم برگزار نمی‌شود. این باعث شد جلوگیری کنیم از ابتلای ورزشکارانمان به کرونا و خوشبختانه آخرین آمار هم که داریم، هیچ ورزشکار حرفه ای ما دچار کرونا نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی