نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
۱ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در این یک سالی که گذشت، به هر دلیلی که لابد برای این و آن محترم و قابل قبول بود به ندرت افرادی پیدا شدند که در «فوتبال برتر» به یاد فردوسی‌پور باشند. از مربیانی که روزگاری در برنامه فردوسی‌پور مطرح شدند تا همه آنهایی که حتی با انتقادهای تیز و برنده او سری در سرها درآوردند.

واکنش جالب میثاقی به تشویق فردوسی پور در فوتبال برتر خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ شاید فکر کنید یکی از مشکلات عادل فردوسی‌پور در زمانه تبعید به نریشن خوانی در شبکه ورزش، حرف نزدن و درد دل کردن با شماست اما شفاف بگوییم، هر حرف و سخن اضافه‌ای، مایه مسرت نخواهد شد، تازه دردسرساز هم خواهد بود. شاید حتی اگر محمدحسین میثاقی نیز اجازه توضیح واضحات داشت وضع از این بهتر نمی شد.

بر میثاقی حرجی نیست؛ او در همین حد که یک بازیکن ناگهان به سمت دوربین می‌چرخد و یادی از فردوسی‌پور می‌کند، می تواند وظیفه اش را انجام بدهد. او در همین اندازه که وارد کلام سروش رفیعی نمی شود و حتی آخر سر با تایید ظاهری آنچه این بازیکن گفت به بخش کوچکی از وظایفش عمل می کند؛ در همین حد، خیلی هم کوتاه.

... و اما سروش رفیعی بعد از مدت ها در یک برنامه تلویزیونی از عادل یاد کرد؛ یادآوری او ارزشمند بود و نشان از احترام ویژه برای مخاطبان برنامه 90 داشت اما این حمایت ها نیز باعث نمی‌شود فردوسی‌پور در نقش همان شوالیه ای که مردم می‌خواهند ظاهر شود.

واقعیت این است که در مشکل پیش آمده، فقط باید «زمان» حلال همه چیز باشد؛ با حرف زدن و درد دل کردن و ادای شوالیه ها را درآوردن، کاری از پیش نمی رود.

در این یک سالی که گذشت، به هر دلیلی که لابد برای این و آن محترم و قابل قبول بود به ندرت افرادی پیدا شدند که در «فوتبال برتر» به یاد فردوسی‌پور باشند. از مربیانی که روزگاری در برنامه فردوسی‌پور مطرح شدند تا همه آنهایی که حتی با انتقادهای تیز و برنده او سری در سرها درآوردند، سعی کردند دم را غنیمت بشمارند...

اگر منطقی به قضایا نگاه کنیم، دوره و زمانه رفتارهای «شوالیه‌وار» و رعدآسا، گذشته است. اگر قرار به یک بازگشت دراماتیک باشد، همین اشاره کوتاه، گذرا و قابل توجه سروش رفیعی و کف زدن به افتخار فردوسی‌پور در استودیو «فوتبال برتر» شاید کافی است!

ویدیو| حمایت سروش رفیعی از فردوسی‌پور در برنامه زنده شبکه سه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرین محمد IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    وقتی شیر خونه نشین بشه {...} میاد توو میدون عاااادل همیشه توو قلب مردم میمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی