۰
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتحادیه فوتبال اروپا برای به تعویق انداختن یک ساله مسابقات یورو ۲۰۲۰ غرامتی سنگین می‌خواهد.

به گزارش خبرورزشی ، شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره اروپا باعث به تعویق افتادن بیشتر لیگ‌های معتبر اروپایی یا برگزاری بازی‌ها پشت در‌های بسته شده است. با این شرایط بعید به نظر می‌رسد لیگ‌های باشگاهی در کشور‌های اروپایی در زمان از پیش تعیین‌شده به پایان برسد و طبیعتاً مسابقات یورو ۲۰۲۰ هم نمی‌تواند طبق تاریخ از پیش مشخص شده یعنی ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد ۹۹) در رم آغاز شود.
 
سناریو‌هایی هم در این بین مطرح شده که یکی از آن‌ها به تعویق افتادن یک ساله مسابقات یورو ۲۰۲۰ و برگزاری آن در تابستان آینده و دیگری برگزاری این مسابقات در ماه پایانی سال جاری میلادی (ماه دسامبر) است که رسانه‌های معتبر جهان بر این باورند نتیجه جلسه امروز (سه‌شنبه) یوفا منجر به تعویق یک ساله یورو ۲۰۲۰ خواهد شد.
 
اتحادیه فوتبال اروپا قرار است امروز در چهار کنفرانس ویدئویی مجزا به ریاست الکساندر چفرین، رئیس یوفا با نمایندگان ۲۵۰ باشگاه اروپایی، نمایندگان ۳۲ لیگ اروپایی، نمایندگان ۵۵ اتحادیه عضو یوفا و اعضای کمیته اجرایی یوفا داشته باشد و پس از بحث و تبادل‌نظر و در خصوص شرایط به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا، تصمیم‌گیری نهایی کنند.
 
سایت انگلیسی «اتلتیک»، اما با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد، یوفا برای به تعویق انداختن یک ساله مسابقات یورو ۲۰۲۰ از باشگاه‌های عضو اتحادیه فوتبال اروپا درخواست غرامت ۲۷۵ میلیون پوندی خواهد کرد. این در واقع مبلغی است که یوفا تخمین می‌زند هزینه به تعویق انداختن یکساله مسابقات و برگزاری آن در ماه ژوئن ۲۰۲۱ خواهد بود و انتظار می‌رود در جلسه‌های اضطراری امروز یوفا به ذینفعان فوتبال اروپا این موضوع غرامت منتقل شود و تعویق یک ساله مسابقات هم تأیید شود.
 
از آنجایی که اولویت باشگاه‌های اروپایی به پایان بردن فصل به جای نیمه‌کاره گذاشتن لیگ‌ها است، مشخص نیست که آیا آن‌ها با پرداخت غرامت به یوفا موافقت خواهند کرد یا خیر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی