۰
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جنارو گتوزو سرمربی ناپولی، کرونا را پدیده‌ای خواند که زندگی بشر را دستخوش تغییر کرده است.

گتوزو: تلاش می‌کنیم تا زنده بمانیم به گزارش خبرورزشی، کرونا برای همه دنیا تبدیل به یک معضل شده و این روزها که فوتبالی به آن صورت برگزار نمی‌شود، بازیکنان و مربیان هم درباره این ویروس صحبت می‌کنند.

جنارو گتوسو سرمربی تیم ناپولی در مصاحبه‌ای با روزنامه پرتغالی «رکورد» درباره این ویروس حرف‌های جالبی زد و گفت: «این روزها در سرتاسر جهان با پدیده غیرمنتظره‌ای مواجه هستیم، چیزی که نظیرش را ندیده بودیم. کرونا شاید از نظر پزشکی فقط یک ویروس باشد، اما زندگی عادی بیشتر را به ناچار دستخوش تغییر کرده است.»

گتوسو در ادامه درباره وضعیت کشور ایتالیا در روزهای کرونا گفت: «تحمل این شرایط برای همه ما سخت است. عادت داشتیم روز‌ها از خانه خارج شویم و سر کار برویم. به گردش می‌رفتیم یا همراه با هم ناهار یا شامی را در رستوران صرف می‌کردیم، اما چنین چیز‌هایی اکنون غیر ممکن شده است. شاهد این مسئله هستیم که چطور این ویروس باعث بسته شدن مدارس و دانشگاه‌ها شده است. همه در خانه‌ها مجبور به ماندن هستیم تا زنده بمانیم. همه ما از گوشت، پوست و استخوان هستیم. می‌توانیم ثروتمند یا بدون پول باشیم. اما همه ما جای‌مان بعد از این دنیا، زیر خاک است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی