نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت آبی پوشان گفت: هنوز دو عضو جدید هیات مدیره استقلال کارشان را شروع نکرده اند که از آن‌ها ایراد می‌گیرند و نباید عرصه را در شروع کار بر آن‌ها تنگ کرد.

به گزارش خبرورزشی، ایوب اصغرخانی در ارتباط با انتخاب دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: تاکنون که ترکیب هیات مدیره ناقص بود برخی‌ها اعتراض می‌کردند و حالا که اعضای جدید هیات مدیره مشخص شد باز هم می‌بینیم که بعضی‌ها اعتراض دارند. درحالی که اعضای جدید هیات مدیره استقلال هنوز کارشان را رسما شروع نکرده اند که بتوان از آن‌ها اشکال گرفت.
وی اضافه کرد: احمد سعادتمند پیش از این هم برادری اش را به استقلال ثابت کرده و بازگشت او به این باشگاه را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم با حضور سعادتمند و امثال او حال استقلال بهتر شود.
مربی اسبق تیم‌های پایه استقلال در ادامه بیان داشت: با احترامی که برای همه بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال قائلم، اما توصیه می‌کنم همه در چارچوب خود رفتار و گفتار داشته باشند تا نه تمرکز کادر فنی بر هم بخورد و نه تمرکز تیم مدیریتی.
پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: قطعا بعد از تعطیلات نوروز و شروع به کار رسمی هیات مدیره، باید انتخاب مدیرعامل در اولویت قرار بگیرد و ما امیدوارم بعد از آن فعالیت‌های تیم استقلال به حالت عادی بازگردد.
اصغرخانی در ادامه بیان داشت: استقلال به اندازه کافی بدهی و مشکلات دارد و نباید با ایجاد اختلافات داخلی و دامن زدن به آن بر مشکلات این تیم اضافه کرد. باید اجازه داد تا تیم مدیریت همه تلاش خود را برای مرتفع کردن این مشکلات انجام دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی