نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شینزو آبه درخواست تعویق یک ساله المپیک را بهترین اتفاق برای ورزشکاران و تماشاگران دانست و تاکید کرد که توماس باخ نیز کاملا با وی موافق بوده است.

به گزارش خبرورزشی، شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن با اشاره به تغویق یک ساله المپیک 2020 توکیو گفت: المپیک 2020 در توکیو یک سال به تعویق افتاد و با این وجود سال آینده با همین عنوان یعنی توکیو 2020 برگزار خواهد شد.

وی افزود: ما پیش از این گفته بودیم که لغو کامل المپیک 2020 امکان‌پذیر نیست و اعلام کردیم ورزشکاران باید به بهترین شکل به توکیو بیایند و تماشاگران نیز از ایمنی لازم برخوردار باشند؛ بر همین اساس با بررسی شرایط فعلی ضروری دانستیم در تماس با IOC خواستار تعویق یک ساله این بازی‌ها شویم که توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک نیز به طور صد درصد با پیشنهاد ما موافقت کرد تا رقابت‌های المپیک و پارالمپیک 2020 تابستان سال آینده (2021) برگزار شوند. تعویق این رقابت‌ها بهترین اتفاق برای ورزشکاران و تماشاگران در شرایط کنونی است.

نخست‌وزیر ژاپن ادامه داد: در مذاکره با کمیته بین‌المللی المپیک برای برگزاری المپیک و پارالمپیک 2020 در سال 2021 به توافق رسیدیم. ما همچنین توافق کردیم تا پس از پیروزی جامعه جهانی بر ویروس کرونا همکاری بسیار نزدیکی برای برگزاری کامل المپیک و پارالمپیک 2020 به نشانه پیروزی داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی