نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به شرایط فعلی و تحت تاثیر قرار گرفتن مسابقات فوتبال با پیشرفت ویروس کرونا، هنوز تکلیف فصل جاری لیگ‌ها مشخص نیست و فیفا در حال بررسی شرایط است.

پیشنهادهای مختلف برای پایان لیگ‌ روی میز فیفا به گزارش   خبرورزشی ، شیوع ویروس کرونا و پیشرفت این ویروس همه‌گیر در دنیا به نوعی تمام فعالیت‌های حرفه‌ای ورزشی را تحت تاثیر قرار داده است و لیگ‌های فوتبال در سراسر دنیا معلق شده‌اند.

تعلیق لیگ‌های داخلی کشورها و انتظار برای ریشه‌کن شدن ویروس کرونا یا کاهش پیدا کردن آن برای از سرگیری مسابقات، مشخص نیست تا چه زمانی ادامه پیدا کند. این مسئله حتی تورنمنت‌های بین‌المللی و بازی‌های بین‌المللی کنفدراسیون‌ها و انتخابی جام جهانی 2022 را نیز تحت تاثیر قرار داده است. در این شرایط مشخص نیست فیفا طبق چه تقویمی باید برنامه‌های خود را دنبال کند و برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی به چه زمانی موکول می‌شود.

شرایط موجود تصمیم‌گیری را سخت کرده و فیفا در نظر دارد برای این مسئله مهم تصمیم‌گیری کند. فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون‌های قاره‌ای قصد دارند برای به پایان بردن فصل جاری لیگ‌های داخلی، کشورها را همراهی کنند و با ارائه پیشنهادهایی برای پایان دادن فصل جاری کمک کنند تا برنامه‌ریزی بهتری هم برای تقویم بین المللی خود داشته باشند.

بسته‌های پیشنهادی مطابق وضعیت و شرایط هر قاره روی میز فیفا قرار گرفته و فدراسیون جهانی در حال بررسی است تا لیگ‌های داخلی و باشگاه‌ها با کمترین ضرر مواجه شوند. مسئله‌ای که البته هنوز راه چاره‌ای برای آن پیدا نشده و تلاش‌ها در این زمینه همچنان ادامه دارد تا بلکه تصمیم نهایی در سریع‌ترین زمان گرفته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی