۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان ماشین‌سازی امیدوار است فدراسیون فوتبال بستر مجازی برای رسیدگی به شکایات بازیکنان در نظر بگیرد.

به گزارش   خبرورزشی ، حامد لک درباره شرایط جسمانی خود اظهار کرد: روزانه در منزل حدود ۴ ساعت تمرین می‌کنم و بیشترِ تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهم، اما واقعیت این است تا تمرینات ما در قالب تیمی و گروهی نباشد، آن کیفیت لازم را نخواهد داشت و برای آمادگی جسمانی بهتر بازیکنان، باید تمرینات تیم‌ها بعد از شیوع کرونا و در زمان طولانی مدتی پیگیری شود.

او درباره وقفه بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد: مسلما تا زمانی که ویروس کرونا پایان یا درمان پیدا نکند، نمی‌توانیم بازی‌ها را انجام دهیم و اصلا کسی جرات نمی‌کند در مسابقه یا تمرینی حضور پیدا کند. فعلا باید منتظر باشیم تا ببینیم وضعیت چه می‌شود، اما به نظرم اگر بیش از یک ماه دیگر چنین شرایطی ادامه‌دار شد، بهتر است لیگ را تعطیل کنند و به فکر فصل آینده باشند. اگر هم قرار است، لیگ ادامه یابد، باید زمان یک ماهه به تیم‌ها برای تمرین کردن بدهند.

دروازه‌بان ماشین‌سازی یادآور شد: فعلا که هیچ خبری از شروع تمرینات نداریم و کادر فنی هم منتظر تصمیم مسؤولان فدراسیون و سازمان ملی مبارزه با کرونا است تا به ما بگوید چه زمانی سر تمرین برویم، اما با این وضعیت بعید می‌دانم حالا حالاها دوباره دور هم جمع شویم! امیدوارم همه مردم قرنطینه خانگی را رعایت کنند تا از این شرایط نجات پیدا کنیم.

لک با اشاره به عدم رسیدگی به شکایت بازیکنان اظهار کرد: من از تعدادی از تیم‌های سابق خود طلبکار هستم ولی بیشترین مطالباتم را از نساجی می‌خواهم. نتیجه شکایت و رای من هم آمده، اما متاسفانه چند ماه است که فدراسیون فوتبال پیگیر شکایتم و جریمه باشگاه نساجی نشده است.

او تاکید کرد: حتما که نباید خارجی باشیم تا پولمان را بگیریم. چطور است که فدراسیون فوتبال همان ابتدای شکایت بازیکنان پول می‌گیرد، اما ۶ ماه طول می‌کشد تا رای بدهد و بعد از آن هم رای را اجرا نکند؟ چنین قانونی را در کدام کشور سراغ دارید؟

دروازه‌بان فصل گذشته نساجی ابراز کرد: ما برای تیم زحمت کشیدیم و از جان مایه گذاشتیم تا تیم موفق شود. منتی هم نیست چون واقعا هر بازی به عشق مردم قائم‌شهر و مازندران، تیم خوبِ نساجی و آقای حدادیان، با تمام وجودم بازی کردم و یکی از بهترین خاطراتم را با هواداران نساجی دارم، اما متاسفانه مسؤولان این باشگاه مدت‌هاست به رای فدراسیون بی‌توجه هستند و فدراسیون هم به شکایت من که حتی رای آن هم صادر نشده، ارزشی قائل نمی‌شود.

حامد لک عنوان کرد: ما بازیکنانِ ایرانی چه گناهی کردیم که سرنوشت شکایت‌هایمان فقط به دادن یک رای ختم می‌شود و به هیچ جایی نمی‌رسد؟ چرا باید هر سال ضرر مالی کنیم؟ چه گناهی کردیم؟ امیدوار هستم در قوانین فدراسیون فوتبال توجهی هم به حق بازیکنان شود. در این شرایط که کرونا هم هست و مشخص نیست چه زمانی لیگ شروع می‌شود، بهتر است رسیدگی به پرونده‌ها را به صورت اینترنتی انجام دهند تا مشکل ما هم برطرف شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی