نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشان دادن در خروجی فدراسیون فوتبال به ابراهیم شکوری در سراسیمه‌ترین حالت ممکن و برگزاری نشست اعضای هیئت‌رئیسه و گرفتن موافقت آنها با ویدیو کنفرانس، نشان می‌دهد که صاحب منصبان فوتبال ایران مثل همیشه غافلند، غافل و عاجز از مدیریت!

هورا، همه مشکلات فوتبال ایران با برکناری دبیر سابق حل شد! خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا سر هیچ و پوچ، سر یک ندانم کاری ساده از سوی ما با فدراسیون فوتبال ایران سر لج افتاد.

یک تغییر و تحول کاملا بی موقع، یک فعل و انفعال بی دلیل و بی وقت باعث شد تا AFC به خبر برکناری ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال واکنش نشان بدهد و اینک به دلیل تخلفات اداری، پرونده فدراسیون فوتبال را به بخش حقوقی ارجاع کند.

مشخص نیست در این روزهای ملتهب کرونایی، آیا درد فدراسیون فوتبال «تغییر دبیر کل بود»؟ این فدراسیون بی رئیس که هنوز انتخاباتش را برگزار نکرده هزاران درد بی درمان دارد؛ یعنی حالا که شکوری رفت و نبی آمد همه چیز حل شد؟
نشان دادن در خروجی فدراسیون فوتبال به ابراهیم شکوری در سراسیمه ترین حالت ممکن، در شرایطی که ضرورتی برای این اتفاق دیده نمی شد و برگزاری نشست اعضای هیئت رئیسه و گرفتن موافقت آنها با ویدیو کنفرانس، نشان می دهد که صاحب منصبان فوتبال ایران مثل همیشه غافلند، غافل و عاجز از مدیریت!

دفعه اولمان نيست، شک نداريم بار آخر هم نخواهد بود؛ ما قوانين صريح فيفا را رعايت نمي كنيم، اين همه سال در مجامع انتخاباتي فدراسيون، كار را سپرديم به تعدادي از اعضاي غير فوتبالي روساي هيئت ها  و چهره هاي فوتبالي را ناديده گرفتيم. در فوتبالی که علی دایی ها و ... حق رای ندارند و چند رئیس ناشناس و غیر فوتبالی هیئت های استان ها برایش تعیین تکلیف می کنند وضعیت از این بهتر نمی شود.

در این سال ها، ما مجامع بی اعتباری را به اسم انتخابات فدراسیون فوتبال سرهم بندی کردیم؛ به عشق این که چند سال بعضی ها ریاست کنند و دیگران نیز بابت حضورشان در فوتبال منتفع شوند؛ اما آخرش چه شد؟ این فوتبال نگون بخت چه فرجامی پیدا کرد؟

شکوری رفت و نبی آمد؛ خب این تحول به ظاهر کوچک به فدراسیون پر مشکل ایران چه فضیلتی اضافه کرد جز این که حالا شاهد ایرادهای اساسنامه ای و لجبازی های بی پایان کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و از این فعل و انفعال هیچ خیر و برکتی نصیب فوتبال ما نشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی