نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره برزیلی سابق تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که کاپیتان آرژانتینی این تیم راهی اینتر نخواهد شد.

فوتبال جهان » اسپانيابه گزارش خبرورزشی، ریوالدو احتمال پیوستن لیونل مسی به اینتر را بسیار ناچیز می‌داند و پیش بینی می‌کند که او به دوران بازیگری‌اش در بارسلونا ادامه خواهد داد.

طی هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال ملحق شدن مسی به رونالدو در سری A با پیوستن به تیم فوتبال اینتر صورت گرفته است و از عواملی هچون نارضایتی او از عملکرد و سیاست‌های باشگاه و ناکامی‌های چند سال اخیر آن در عرصه رقابت‌های اروپایی به عنوان برای محتمل بودن این اتفاق یاد شده است.

با این وجود ریوالدو بعید می‌داند که مسی تنها تیم دوران بازیگری‌اش در اروپا را ترک کند. او گفت: ماسیمو موراتی رئیس اینتر گفت که اگر او بود می‌توانست لیونل مسی را به اینتر ببرد تا رقابتش با کریستیانو رونالدو را در ایتالیا از سر بگیرد، اما من همانطور که همیشه ادعا کرده‌ام، فکر نمی‌کنم که مسی هرگز بارسلونا را به مقصد تیمی دیگر ترک کند.

مسی در قراردادش با بارسلونا بندی دارد که به او اجازه می‌دهد به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال جاری این تیم را ترک کند. با این حال ریوالدو اطمینان دارد که مسی تنها در شرایطی بارسلونا را ترک خواهد کرد که بخواهد دوران بازیگری‌اش را در قاره‌ای دیگر ادامه دهد و احتمال پیوستن او به اینتر را رد کرد. ستاره سابق بارسلونا افزود: من فکر نمی‌کنم مسی دلیل برای ترک اسپانیا داشته باشد، مگر اینکه روزی بخواهد با هدف پایان دادن به دوران بازیگری‌اش این کار را بکند که در آن صورت ممکن است با یک تیم چینی یا یکی از تیم‌های MLS آمریکا قرارداد ببندد. این اتفاق هم، اما تنها در شرایطی رخ خواهد داد که او دیگر در کاتالونیا بازیکنی تأثیرگذار نباشد. حتی اگر انتقال به اینتر از نظر مالی برای مسی قابل قبول و مفید باشد، من معتقدم که باز هم این اتفاق رخ نخواهد داد، چون برای او تنها مسائل مالی مهم نیست و اکثر این چیز‌هایی که گفته می‌شود هم بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا اینکه یک سناریوی محتمل باشد.

ریوالدو در پایان تأکید کرد: مسلماً اینتر هم یک تیم اروپایی بزرگ است، در گذشته بازیکنان بزرگ زیادی داشته و توانسته جام‌های زیادی ببرد، اما من تصور نمی‌کنم تا زمانی که مسی در بارسلونا در اوج باشد، این تیم را ترک نخواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی