۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور همه بازیکنان استقلال در فاز دفاعی، خط هافبک و خط حمله حالا باید دید فرهاد مجیدی چه تدبیری برای این همه خوشبختی دارد؟

به گزارش خبرورزشی، فرهاد مجیدی از سال گذشته و در همین ایام دو بار به عنوان سرمربیگری تیم استقلال منصوب شده است. بار اول به جای وینفرد شفر و برای ۵ دیدار و بار دوم در زمستان همان سال به جای آندره‌آ استراماچونی. فرهاد مجیدی در زمستان ۹۸ تیمی را از باشگاه تحویل گرفت که مدتی بود تمرین بدنسازی درست و حسابی نداشت و از این رو به محض شروع دیدار‌های لیگ با سرمربیگری خودش این تیم یکی پس از دیگری مصدومانی را دید که هر یک جزو ارکان اصلی تیم فرهاد محسوب می‌شدند.

داریوش شجاعیان و محسن کریمی که از قبل از ورودشان مصدوم بودند و سیاوش یزدانی هم که در دیدار با سپاهان مصدوم شده بود ولی در ادامه محمد دانشگر، مهدی قایدی، عارف غلامی، فرشید باقری، شیخ دیاباته و چندین بازیکن دیگر یکی پس از دیگری در زمین مسابقه یا تمرین دچار مصدومیت‌های غیرمعمول شده و از همراهی استقلال در هفته‌های آخر بازماندند. حتی در دیدار‌هایی که به دلیل کرونایی بودن فضای ورزشگاه‌ها در استادیوم بدون تماشاگر برگزار می‌شد. هنوز از یاد نبرده‌ایم که فرشید اسماعیلی چطور در تمرین تیم در کویت برای دیدار با نماینده عربستان مصدوم شد و نتوانست در دیدار‌های مهم تیمش را همراهی کند. میلیچ و میلاد زکی‌پور هم از آن دسته بودند که البته در روز‌های آخر برگزاری لیگ کم‌کم و به شکل نصفه و نیمه به تمرینات و حتی مسابقات برگشتند تا شاهین طاهرخانی به نیمکت برگردد.

دردسر‌های خط دفاع
با حضور همه بازیکنان استقلال در فاز دفاعی حالا باید دید فرهاد مجیدی چه تدبیری برای این همه خوشبختی دارد؟ عظیم گوگ هم که از نیم‌فصل به استقلال برگشته و کنار چشمی، غلامی، دانشگر، غفوری، زکی‌پور، میلیچ، بودروف، طاهرخانی و سیاوش یزدانی ترافیک شدیدی در این خط ایجاد خواهند کرد. مجیدی حتی اگر بخواهد دوباره از طاهرخانی در پست حمله استفاده کند، باز هم با ۸ بازیکن که تقریباً همه آن‌ها نیز مدعی بازی در ترکیب اصلی هستند مواجه است. دردسری شیرینی که البته ممکن است در ۱۰ بازی باقیمانده لیگ به اضافه دیگر مسابقات لیگ قهرمانان و جام حذفی او را به مشکل بیندازد.

دردسر‌های خط هافبک
مجیدی در خط هافبک هم ترافیک سنگینی را پیش‌رو دارد. جایی که فرشید اسماعیلی هم برگشته است. کسی که در نبودش آرش رضاوند فیکس استقلال شده و بازی به بازی هم بهتر کار می‌کرد ولی آیا با وجود اسماعیلی باز هم فرهاد مجیدی، آرش را روی نیمکت می‌نشاند؟ از طرفی آمادگی این روز‌های فرشید باقری که فیلم تمرینات سنگینش در خانه را هم منتشر کرد، می‌تواند فضای کار را برای مسعود ریگی کم کند. بازیکنی که در این مدت تقریباً بار اصلی خط هافبک را به دوش می‌کشید. علی کریمی و محسن کریمی هم در همین پست هستند و رضا آذری جوان هم با مصاحبه‌هایش اعلام کرده درصدد بازی است. آیا مجیدی ریگی، رضاوند و دشتی را به نیمکت برمی‌گرداند تا اسماعیلی و باقری و بقیه به میدان بروند یا روی همان ترکیب‌های آخر حساب باز می‌کند؟

دردسر خط حمله
محمد بلبلی هم جزو مهاجمانی بود که در واپسین روز‌های تمرینات استقلال دچار مصدومیت شد، اما او هم حالا همچون دیاباته، شجاعیان و بقیه بازیکنان لحظه‌ها را برای بازی کردن می‌شمارد. حضور یک مهاجم تمام‌عیار مانند امیرارسلان مطهری و مهدی قائدی با آن همه پاس گل و گل زده هم از سوی دیگر می‌تواند وضعیت در خط حمله را سخت‌تر و کار برای یکی، دو مهاجم تیم فرهاد را دشوارتر کند. ذکریا مرادی و مرتضی تبریزی را نیز نباید از یاد برد که به ویژه مرادی دارای انگیزه زیادی هستند و از طرفی فرهاد هم ثابت کرده علاقه زیادی به بازی ذکریا دارد. البته اگر شاهین طاهرخانی را هم جزو مهاجمان حساب کنیم اوضاع از این نیز پرترافیک‌تر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی