نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرنگی کار کشورمان به خبرورزشی گفت: خیلی دوست داشتم المپیک ۲۰۲۰ عقب نمی‌افتاد. بعد از بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو، فقط برای شروع المپیک ۲۰۲۰ روزشماری می‌کردم.

گرایی: بیشتر از هر چیز به فکر طلای المپیک هستم خبرورزشی/ مهدی شیروانی؛ محمدعلی گرایی نفر سوم جهان (مدالی خوش‌رنگ‌تر از برنز، حقش بود) یکی از مقتدرترین فرنگی‌کاران حال حاضر و یکی از امید‌های اصلی کسب مدال کشتی فرنگی کشورمان در بازی‌های‌المپیک توکیو محسوب می‌شود. کاکوی شیرازی در پاسخ به سؤالات خبرورزشی گفت:
* هرچند نزدیک یک‌ماه است وارد سال ۹۹ شدیم ولی سال جدید را به هموطنان تبریک می‌گویم، امیدوارم هرچه زودتر مردم ایران و جهان از شر کرونا راحت شوند و سال خوبی داشته باشیم.
* در ایام قرنطینه فقط خواب و خواب، مهم‌ترین کاری است که من و رضا (برادر کوچک خانواده قهرمان‌پرور گرایی و یکی از مدعیان اصلی دوبنده تیم ملی برای المپیک) انجام می‌دهیم. برای اینکه کمی راحت شویم برای استراحت! تمرین هم می‌کنیم.
* اصلاً از منزل بیرون نمی‌رویم و شرایط قرنطینه را کاملاً رعایت می‌کنیم تا خدای ناکرده مشکلی برای خانواده فراهم نشود.
* از کرونا نمی‌ترسم ولی بیشتر به‌خاطر خانواده نگران هستم که با بیرون رفتن ما خدای ناکرده ویروس به خانواده منتقل شود.
* همین‌که ریخت‌و‌پاش نکنیم، بیشترین و بهترین کمک به مادرمان در خانه است. ولی انصافاً من، هم در شستن ظرف‌ها و هم آشپزی به مادرم کمک می‌کنم، اما رضا همیشه به بهانه‌های مختلف فرار می‌کند.
* مثلاً در ایام قرنطینه قرار گذاشتیم هر هفته یک نفر آشپزی کند و من خودم یک‌بار آبگوشت و یک‌بار هم چنجه پختم که از خوشمزگی همه می‌خواستند انگشت‌شان را بخورند ولی هر وقت نوبت رضا می‌شود، به‌یک بهانه‌ای فرار می‌کند.
* از خانه بیرون نمی‌رویم. همین‌جا وزنه می‌زنیم، نرمش و بعضی کار‌ها که می‌شود را انجام می‌دهیم. برنامه‌هایی هم که کادر فنی تیم ملی می‌دهند را حتی‌الامکان انجام می‌دهیم و اگر هم به‌دلیل شرایط فعلی نشود انجام دهیم، دیگر کاری از دست‌مان برنمی‌آید.
*خیلی دوست داشتم المپیک ۲۰۲۰ عقب نمی‌افتاد. بعد از بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو، فقط برای شروع المپیک ۲۰۲۰ روزشماری می‌کردم. اصلاً اسم المپیک ۲۰۲۱ توی ذوق آدم می‌زند ولی اسم المپیک ۲۰۲۰ و کسب مدال از این المپیک، یک حال دیگری داشت. شاید در این موضوع هم یک خیری هست که ما نمی‌دانیم. ان‌شاءا... خیر است.
* البته اگر کسی بخواهد مدال بگیرد، المپیک ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ ندارد، او مدالش را می‌گیرد. من هم اگر قسمتم باشد مدالم را از همین المپیک می‌گیرم. فقط به کسب مدال طلا فکر می‌کنم و امیدوارم که ان‌شاءا... صاحب طلای المپیک شوم.
* حریفان داخلی همه خوبند و هیچ حریفی را هرگز دست‌کم نگرفته و نمی‌گیرم. بیشتر به حفظ سلامتی خود و خانواده فکر می‌کنیم تا حریفان داخلی و خارجی، از وضعیت رقیبان خبر ندارم. منتظریم ببینیم برنامه‌های اتحادیه جهانی و فدراسیون‌کشتی چه‌زمانی شروع می‌شود.
* هرچند نظر ما برای تدوین برنامه‌های انتخابی و... اهمیت ندارد ولی هر تصمیمی بگیرند مجبوریم انجام دهیم و به‌همین دلیل تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا ان‌شاءا... ضمن کسب آمادگی، اول صاحب دوبنده تیم ملی و سپس خوش‌رنگترین مدال المپیک شوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی