۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود سرمربی پرسپولیس لیست خروجی دارد و بازیکنانی مثل بشار رسن و شجاع خلیل زاده هم پیشنهاد خارجی دارند. با این حال یحیی بهتر است جلوی تغییرات زیاد را بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در آغاز لیگ بیستم ۶ سهمیه لیگ برتری برای جذب بازیکن دارد. سهمیه‌ای که به نظر می‌رسد از حالا تکلیفش مشخص شده است.

۱. دروازه‌بان

علیرضا بیرانوند در پایان فصل به آنتورپ بلژیک می‌رود و باید جای او را یک دروازه‌بان حرفه‌ای پر کند و یکی از ۶ سهمیه لیگ برتری پرسپولیس قطعاً به این پست اختصاص خواهد داشت که اهمیت زیادی دارد و نمی‌شد با انتخاب بازیکنان بدون تجربه در این شرایط ریسک کرد.

۲. دفاع راست

با رفتن حسین ماهینی و آدام همتی پرسپولیس حتی برای دفاع راستش بازیکن ذخیره ندارد و تازه با این حال شیری نتوانسته رضایت مربیان را جلب کند و جذب یک مدافع راست از نان شب هم برای تیم یحیی در لیگ بیستم واجب‌تر است.

۳. دفاع چپ

محمد نادری قرضی در پرسپولیس بازی می‌کند و باشگاه بلژیکی خواهان بازگشت او شده است. جای خالی نادری ملی‌پوش را قطعاً نمی‌شود با بازیکنان لیگ یکی یا رده‌های پایه پر کرد و این موضوع وقتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که محمد انصاری فصل گذشته رباط صلیبی پاره کرده و هر لحظه ممکن است دوباره مصدوم شود.

۴ و ۵. مهاجم سایه

استوکس و اوساگونا آمدند تا در نقش مهاجم سایه علیپور بازی کنند، اما در سایه علی گم شدند. استوکس که رفته و تکلیفش معلوم نیست و اوساگونا هم در حد انتظار ظاهر نشده و به احتمال زیاد در پایان فصل رفتنی است. جذب دو بازیکن به جای اوساگونا و استوکس خیلی ضروری است تا مشکل گلزنی در خط حمله رفع شود و مثل نیم‌فصل گذشته احتمالاً یحیی دو سهمیه خریدش را به جذب یار کمکی مهاجم نوک اختصاص می‌دهد.

۶. مهاجم نوک

علیپور پیش از لیگ نوزدهم ساز جدایی را کوک کرد، اما مشتری دست به نقد نداشت ولی اگر پرسپولیس می‌خواهد از او درآمدزایی کند، باید بی‌خیال بهترین گلزنش در فصل بعد بشود و دنبال جایگزین برای او باشد. البته علیپور هم پافشاری کرده که می‌خواهد برود و یک سهمیه خرید بازیکن هم باید برای جایگزینی او در نظر بگیرند.

جدا از این بازیکنانی که نام بردیم، می‌گویند یحیی لیست خروجی دارد و بازیکنانی مثل بشار رسن و شجاع خلیل زاده هم پیشنهاد خارجی دارند. با این حال یحیی بهتر است بی‌خیال لیست خروجی شود و جلوی تغییرات زیاد را بگیرد، چون تیم‌های دیگر لیگ برتری تجربه خوبی از نقل و انتقالات پرشمار ندارند و مثالش همین استقلال که چند فصلی است در شروع لیگ به مشکل می‌خورد. پرسپولیس باید در‌های خروجی باشگاه را ببندد و از حالا به فکر حفظ نفرات تیم صدرنشین باشد تا در فصل نقل و انتقالات تابستانی کمتر درگیر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی