نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم شهرخودرو می‌گوید اگر قرار باشد جان یک نفر هم به خطر بیفتد هیچ ضرورتی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر وجود نخواهد داشت.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، محمدرضا خلعتبری در خصوص بازگشت دوباره به شهرخودرو در سال 98 اظهار داشت: نیم فصل اول در خدمت باشگاه خوب ذوب‌آهن بودم و توانستم چندین بازی برای این تیم انجام دهم ولی به دلیل مصدومیتی که برایم پیش آمد به فرصت نیاز داشتم تا دوباره بتوانم به شرایط ایده‌آلم برگردم در نیم دوم فصل به صورت توافقی از ذوب‌آهن جدا شدم به تیم سابقم شهرخودرو برگشتم. از این تصمیمم راضی هستم چون خاطرات بسیار خوبی از زمان حضور در مشهد دارم. روند خوبی را با تیم شهرخودرو طی میکردیم که به یک باره بدلیل شیوع ویروس کرونا همه چیز کنسل شد.

وی در خصوص مصدومیتش توضیح داد: خداراشکر مصدومیتم به طور کامل بر طرف شده است. زمانیکه پزشکان از پایم عکس گرفتند به من گفتند دو الی سه هفته نیاز به زمان است تا بتوانی دوباره به شرایط ایده‌آلت دست پیدا کنی که لیگ برتر به یکباره تعطیل شد من هم توانستم بیشتر این زمان را در دوران لغو بازی‌ها سپری کنم. در حال حاضر هم طبق برنامه تمرینی که باشگاه زیرنظر مربی بدنساز و سرمربی تیم به بازیکنان داده‌ است روزانه به تمریناتم میپردازم تا از شرایط آمادگی دور نشوم. همگی هم منتظر هستیم تا ببینیم فدراسیون چه تصمیمی در مورد برگزاری بازی‌های لیگ میگیرد تا همگی دوباره بتوانیم از برگزاری مسابقات و حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها لذت ببریم.

مهاجم شهرخودرو خراسان درخصوص حضور در باشگاه الوصل و تجربه همکاری با مارادونا گفت: نیم فصل اول سال 90 در تیم الغرافه قطر بازی میکردم که از این تیم جدا شدم به امارات رفتم و به تیم الوصل ملحق شدم که سرمربی این تیم در آن زمان دیگو مارادونا بود. زمانیکه از الغرافه به الوصل آمدم در شرایط فوتبالی‌ام خیلی بهتر شده بود چرا که توانستم در هشت هفته سه گل دو پاس گل به ثمر برسانم. نکات فوتبالی زیادی از مارادونا یاد گرفتم. او خیلی به بازیکنانش علاقه داشت و به همه ما احترام میگذاشت. به جرعت میتوانم بگویم یکی از افتخارات دوران حرفه‌ام این بود که توانستم شاگرد مارادونا باشم. این شانس را داشتم که بتوانم نزدیک به هفت، هشت ماه با ایشان کار کنم و خیلی از او یاد بگیرم.

خلعتبری در واکنش به اینکه گفته می‌شد محمد رویانیان زمان بازگشت او به پرسپولیس مرتکب تخلفاتی شده بود گفت: نه اصلا تخلفی در کار نبود این موضوع صحت ندارد. باشگاه عجمان قصد داشت من را به یک تیم قطری بفرستد من هم به آنها گفتم که اصلا قطر نمیروم چرا که یک نیم فصل آنجا بودم اصلا دوست نداشتم به آنجا برگردم. بعد از آن آقای رویانیان صحبت‌های لازم را انجام دادند و توانستم در خدمت پرسپولیس فرار بگیرم‌. با وجود اینکه مسئولین باشگاه عجمان خیلی دوست داشتند که در این تیم بمانم ولی من قبول نکردم چون آنها اسم لیگ‌شان را به خلیج عربی تغییر داده بودند. به مسئولین باشگاه گفتم همه جا نام خلیج فارس را به "persian golf" میشناسند و اینکه شما میگویید خلیج عربی اصلا درست نیست. حقیقتا یک بازی دوستانه هم برگزار کرده بودند که روی پیراهن‌ها نوشته شده بود خلیج عربی من هم گفتم تا زمانیکه این اسم روی پیراهنم هست به زمین بازی نمی‌روم. سرمربی تیم‌مان خیلی به من اصرار کرد ولی من به هیچ عنوان قبول نکردم با این لباس در زمین بازی حاضر شوم که در نهایت به صورت توافقی از این تیم جدا شدم. سرمربی تیم و مسئولین باشگاه عجمان خیلی دوست داشتند که من در این تیم بمانم ولی خوشبختانه من زیر بار نرفتم آن زمان یک مصاحبه‌ای هم کردم و گفتم که خلیج برای من همیشه فارس است. که در واکنش به این صحبت‌هایم باشگاه من را خواست محترمانه درخواست کرد که زیاد مصاحبه نکنم چرا که با زدن این حرفها جو بدی در امارات ایجاد میشود. من هم گفتم که همیشه راستش را میگویم و آن حرفی را که باید بزنم را خواهم زد. بعد از آن هم رضایت‌نامه من را صادر کردند و من هم از این تیم جدا شدم.

وی در خصوص مصاحبه معروف علی نیکبخت که سال‌ها قبل او را مورد تمسخر قرار داده بود گفت: این حرف‌ها برای چندین سال پیش است و فکر میکنم که دامن زدن به آن خیلی کار جالبی نباشد. آن زمان من تازه به ذوب‌آهن رفته بودم شرایط خوبی هم داشتم. آقای نیکبخت هم بعد از بازی یک صحبتی در این رابطه کردند که من هم جوابشان را دادم. بالاخره این بحث‌ها در فوتبال پیش می‌آید و کاملا طبیعی است.

مهاجم شهرخودرو خراسان در مورد تیم ملی زمان کی‌روش و اینکه به یکباره از لیست مسابقات جام‌جهانی کنار گذاشته شد توضیح داد: در تیم‌ملی زمان آقای کی‌روش شرایط خیلی خوبی داشتم. همه دیدند در بازی مقابل ازبکستان که کار تیم گره خورده بود دقایق پایانی به زمین آمدم و توانستم گلزنی کنم علاوه بر آن در تمامی بازی‌های تیم‌ملی چه بعنوان بازیکن تعویضی و چه فیکس به جز بازی مقابل کره جنوبی حضور فعال داشتم و در چندین بازی هم موفق به گلزنی شدم. راستش را بخواهید نمیدانم چه اتفاقی افتاد که به یک باره از تیم کنار گذاشته شدم. اگر اشتباهی ازم سر زده باشد آنقدر مرد هستم که بخواهم به اشتباهم اعتراف کنم. همیشه سعی کردم رفتار حرفه‌ای در فوتبال داشته باشم مخصوصا در تیم‌ملی چرا که وقتی بازیکنی برای تیم‌ملی بازی میکند فقط برای یک تیم بازی نمیکند بلکه برای تمامی مردم کشورش فوتبال بازی میکند چرا که تیم‌ملی متعلق به تمامی مردم کشور است. من هیچ کاری نکردم و دست از پا خطلا نکردم واقعا نمیدانم چه اتفاقی افتاد که آن تصمیم را درباره من گرفتند؟ ولی روز آخر خود آقای مرکار آقاجانیان از طرف آقای کی‌روش با من تماس گرفتند و گفتند: آقای کی‌روش میگوید چندین سال باهمدیگر کار کردیم و دیگر شرایط لازم برای ادامه همکاری با شما برای ما مهیا نیست. من هم در جواب به آقای آقاجانیان گفتم به کی‌روش بگو برای او و تیم‌ملی آرزوی موفقیت میکنم. به هر حال اتفاق بسیار ناراحت کننده‌ای بود روی روحیه‌ام خیلی تاثیر گذاشت ولی از لحاظ حرفه‌ای به نظر کی‌روش بعنوان یک مربی احترام گذاشتم. دلیل این رفتار و تصمیمش را اصلا نمیدانم همیشه گفتم باز هم میگویم که کی‌روش را بعنوان یک مربی و از لحاظ دانش فنی خیلی قبول دارم ولی او آدم خوبی نیست.

خلعتبری در رابطه با اینکه برخی معتقدند بهتر است تا پرسپولیس قهرمان اعلام کرده و لیگ را تعطیل کنند گفت: به هر حال پرسپولیس با اختلاف امتیازی زیاد نسبت به سایر تیم‌ها در صدر قرار دارد ولی بنظرم اگر پرسپولیس میخواهد قهرمان شود بهتر است با برگزاری کامل بازی‌ها این قهرمانی را بدست آورد. گرچه که در حال حاضر شرایط نرمالی هم برای برگزاری مسابقات وجود ندارد حداقل دو الی سه ماه دیگر زمان لازم است تا بتوانیم به شرایط سابق برگردیم و همانطور که همه ما میدانیم و تمامی نهادهای دولتی اعلام کرده‌اند همگی باید رعایت کنیم تا بتوانیم با کمک هم این ویروس را از بین ببریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تعطیلات لیگ به ضرر شهرخودرو بوده گفت: نه میتوان گفت به ضرر و نه میتوان گفت به نفع چرا که شیوع این ویروس باعث تعطیلی تمامی رویدادهای مهم از جمله فوتبال شد. اصلا امکان نداشت که بخواهیم بازی‌ها را با این شرایط ادامه دهیم چرا که سلامتی افراد جامعه از هر موضوع دیگری بیشتر ارزش دارد. اگر قرار است جان یک نفر هم به خطر بیفتد اصلا ضرورتی ندارد لیگ برگزار شود. شهرخودرو هم تیم بسیار خوبی است پتانسیل بالا و بازیکنان مستعدی دارد. در حال حاضر در رده پنجم جدول هستیم با تیم‌های سوم و چهارم هم یک امتیاز اختلاف داریم که بدون شک میتوانیم با کسب یکی دو برد امتیازات بیشتری کسب کنیم شرایطمان را جدول تغییر دهیم.

مهاجم شهرخودرو در پاسخ به اینکه خودش را چگونه در دوران قرنطینه سرگرم میکند گفت: از زمانی که شیوع ویروس در ارتفاعات هستم بیشتر تمریناتم را که آقای سرآسیایی برایمان درنظر گرفته‌اند که و شامل تمرینات" هوازی، قدرتی، سرعتی" میشود را هر روز انجام می‌دهم. بقیه زمانم را هم به دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری میکنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی