نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت «ABC سویا» در گزارشی به بررسی سرنوشت بازیکنانی پرداخته که به‌عنوان نفراتی آینده‌دار در آکادمی بتیس رشد کردند و راهی تیم‌های دیگر شدند.

فوتبال جهان » اسپانيابه گزارش خبرورزشی، آکادمی فوتبال رئال بتیس در سال‌های اخیر بازیکنان خوبی را به دنیای فوتبال معرفی کرده و عملکرد خوبی در این زمینه داشته است. نفراتی چون فابین روئیس (ناپولی)، دنی سبایوس (رئال‌مادرید)، آدریان (لیورپول) و جونیور فیرپو (بارسلونا) بازیکنانی هستند که در سال‌های اخیر در این باشگاه رشد کرده و به تیم‌های بزرگ اروپایی راه یافته‌اند.

سایت «ABC سویا» در گزارشی به بررسی سرنوشت بازیکنانی پرداخته که به‌عنوان نفراتی آینده‌دار در آکادمی بتیس رشد کردند و راهی تیم‌های دیگر شدند. در این فهرست نام سه بازیکنی که در زمان حضور گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس به ترکیب اصلی این تیم رسیدند، نیز دیده می‌شود.

در این گزارش آمده است: «دنی سبایوس یکی از ستاره‌هایی است که از آکادمی فوتبال بتیس به دنیای فوتبال معرفی شد. او که متولد سال 1996 است پیشرفت خوبی در تیم‌های پایه داشت و در فصل 14-2013 گابریل کالدرون آرژانتینی تصمیم گرفت او را به تیم اصلی ببرد. نخستین بازی سبایوس مقابل سوسیه‌داد بود و همین اعتماد کالدرون باعث شد در سال‌های بعد بیشتر در ترکیب اصلی قرار گیرد. درخشش او در تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا سبب شد در تابستان 2017 رئال‌مادرید او را به خدمت بگیرد. سبایوس این فصل را به‌صورت قرضی در آرسنال توپ می‌زند.»

آگوستین امانوئل پاستوریزا دیگر بازیکنی است که توسط سرمربی نیم‌فصل اول پرسپولیس به تیم اصلی فراخوانده شد اما سرنوشتی متفاوت با سبایوس داشت. این سایت درباره او نوشته است: «پاستوریزا ملقب به «پیبه» هم متولد 1996 بود و در فصل 14-2013 به تیم اصلی راه یافت. درست همان فصلی که تیم یکی از بدترین سال‌های خود را از نظر نتیجه‌گیری و عملکرد سپری می‌کرد که در تاریخ باشگاه کم‌نظیر بود. کالدرون در آخرین بازی فصل برابر اوساسونا به هموطنش این فرصت را داد توانایی‌هایش را نشان دهد. پیبه 35 دقیقه در زمین حضور داشت و این تنها بازی او برای بتیس در لالیگا بود. او حالا در تیم دسته چهارمی اورنزه بازی می‌کند.»

خوانما نیز دیگر بازیکنی بود که با تشخیص کالدرون به جمع نفرات اصلی بتیس راه یافت اما تنها در همان فصل توانست شانس بازی در تیم را پیدا کند. او از کودکی در تیم‌های پایه باشگاه حضور داشت و مجموعا 14 سال از زندگی خود را در این باشگاه سپری کرد. بالاخره در فصل 14-2013 به تیم اصلی رسید و سه بازی هم برابر ویارئال، ختافه و سوسیه‌داد انجام داد اما اوضاع برای او هم چندان خوب پیش نرفت و حالا در بورگس دسته سومی توپ می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی