نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش کشتی ایران به خبرورزشی گفت: با ۶۹ کیلو وزن هیچ مشکلی برای حضور در ۶۷ کیلو ندارم. قرار بود در گزینشی کشتی بگیرم که کرونا آمد. حالا هم تابع تصمیم کادرفنی تیم ملی هستیم.

منهای فوتبال » کشتیخبرورزشی/مهدی شیروانی؛ محمدرضا گرایی نماینده ۶۷ کیلوی کشورمان در گزینشی سهمیه‌المپیک بود. با شیوع کرونا و لغو همه مسابقات ورزشی جهان، او هم بلاتکلیف شد. قهرمان امیدهای‌جهان در ۷۲ کیلو، قهرمان‌آسیا و نفر سوم دانشجویان‌جهان و بازیهای‌آسیایی به خبرورزشی گفت:

* سال‌نو را به هموطنان تبریک می‌گویم و امیدوارم هرچه زودتر با نابودی کرونا همه چیز به روال عادی برگردد.

* کادرفنی یک برنامه تمرینی در واتساپ درنظر گرفته که براساس آن کار می‌کنیم. قبل از جدی شدن موضوع کرونا، با برادرم علی در باشگاه تمرین می‌کردیم ولی بعد از تعطیلی اجباری، فقط نرمش، کار با وزنه، طناب، دوومیدانی و برنامه‌های هوازی انجام می‌دهیم.

* قرار است یک سالن بگیریم تا برنامه‌های مرور و تمرین‌کشتی را آنجا انجام بدهیم.
* باتوجه به تعطیلی ورزش، شاید فدراسیون‌کشتی نتوانسته درخواست ما برای عفو و بخشیدن رحیم گیوی مربی‌مان را بررسی کند. درخواست کردیم درصورت امکان او را عفو کنند یا حداقل از میزان محرومیتش بکاهند تا بتواند به کشتی خدمت کند.
* اصرار رییس تشک به‌تصمیمات اشتباهش، مهم‌ترین عامل بروز آن جنجال ناخوشایند بود. چندین بار داور وسط درخواست اخطار به‌حریف و امتیاز برای من داشت ولی رییس تشک رد می‌کرد. ضربه‌فنی هم جرقه آن جنجال ناخوشایند شد. مربی خواست از حق کشتی‌گیرش دفاع کند، متاسفانه آن اتفاقات افتاد.

* بلافاصله بعداز مسابقه عذرخواهی کردم و امیدوارم علاقمندان کشتی نیز موضوع را فراموش کنند و دیگر شاهد چنین اشتباهاتی از سوی داوران، کشتی‌گیران و مربیان نباشیم.
* با ۶۹ کیلو وزن هیچ مشکلی برای حضور در ۶۷ کیلو ندارم. قرار بود در گزینشی کشتی بگیرم که کرونا آمد. حالا هم تابع تصمیم کادرفنی تیم ملی هستیم. بزرگترین آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال المپیک است. من هم اول به فکر کسب سهمیه المپیک در گزینشی هستم و سپس برای کسب خوش رنگترین مدال المپیک تلاش می‌کنم.
* امین کاویانی‌نژاد از دوستان من است، در اردو خیلی با هم تمرین کرده و می‌کنیم. بعد ازآن جنجال، همدیگر را دیده‌ایم ولی راجع به‌آن موضوع هیچ حرفی نزدیم. علی برادرم فرافکنی کرده و الکی مرا فراری از کار درخانه معرفی کرده، چون آشپزی و شستن ظرف را بلد نیستم! نمی‌توانم به مادرم کمک کنم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی