۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک گفت: حالا برادرانم هم برای من رقیب‌های خطرناکی هستند. فکر کنم چند وقت دیگر فرزندانم هم به این رقیبان اضافه شوند و کارم برای قهرمانی سخت‌تر شود.

منهای فوتبال » کشتیخبرورزشی/ مهدی شیروانی؛ سعید عبدولی با ۳ فرزند تودل‌برو، همچنان یکی از مدعیان تیم ملی محسوب می‌شود. دارنده ۴ مدال طلا و برنز جهان و المپیک با بذله‌گویی و شوخ‌طبعی به خبرورزشی گفت:

*امیدوارم در سال جدید هرچه زودتر ریشه کرونا کنده شود تا همه مردم ایران و جهان بتوانند یک نفس راحت بکشند.

*در این ایام خانه‌نشینی و قرنطینه، یا با بازی‌های موبایلی خودم را سرگرم می‌کنم، یا فیلم تماشا می‌کنم. به اندازه تمام عمرم فیلم تماشا کردم. فقط هم فیلم‌های اکشن آن هم انیمیشن، الان هم داشتم با فرزندانم «مورتال کامبت» نگاه می‌کردم.

*همه روز و شبم شده بازی با بچه‌هایم که بیشتر از مهدی و محیا، این ماندانا کوچولو پوستم را کنده، هنوز دو سالش نشده، حتی یک لحظه هم نمی‌توانم از دستش رها شوم.

*دروغ چرا، تا به‌حال در منزل اصلاً کمک نکرده‌ام. اصلاً همسرم اجازه نمی‌دهد کمک کنم. می‌گوید مثلاً می‌خواهی کمک کنی وسایل آشپزخانه را به‌هم می‌زنی و برای پیدا کردن یک وسیله باید کلی دنبالش بگردم. من هم برای اینکه ناراحت نشود، دست به سیاه و سفید نمی‌زنم!

*با حبیب‌ا... اخلاقی در ارتباط هستیم. توی گروه واتساپ تیم ملی، برنامه‌های تمرینی را می‌دهند و ما را زیرنظر دارند.

*با برادرانم سامان، کرامت، امیرحسین و علیرضا در منزل تمرین می‌کنیم. باشگاه یا سالن هم نمی‌رویم، در خانه تمرین می‌کنیم. حتی مرور فن و تمرین کشتی را همین‌جا انجام می‌دهیم.

*حالا برادرانم هم برای من رقیب‌های خطرناکی هستند. در همین جمع چهار، پنج نفره خانوادگی برای اینکه اول شوم باید خیلی تلاش کنم و به‌سختی اول می‌شوم. فکر کنم چند وقت دیگر فرزندانم هم به این رقیبان اضافه شوند و کارم برای قهرمانی سخت‌تر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی