نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه‌های بلکبرن و نیوکاسل در صحبت با رسانه سان به توصیف حال و روز این روز‌های فوتبال جزیره پرداخته است.

فوتبال جهان » انگلیسبه گزارش خبرورزشی،فوتبال انگلیس با شیوع کرونا وارد بحرانی شده که جمع کردنش برای مدیران آن کمی سخت شده است. آلن شیرر، بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه‌های بلکبرن و نیوکاسل در صحبت با رسانه سان به توصیف حال و روز این روز‌های فوتبال جزیره پرداخته و البته سعی کرده برای برون رفت از این سردرگمی هم راهکار بدهد.

تعطیلی ادامه دار

این اصلاً برای فوتبال انگلیس و بازیکنان آسان نیست. آن‌ها چندین هفته است که در قرنطینه به سر می‌برند و اینکه بخواند ۴ یا ۵ هفته دیگر هم این کار را ادامه دهند عذاب‌آور است. وقتی همه چیز در این حالت نامشخص است، بازیکنان باید سعی کنند در خانه بیشترین سطح آمادگی را داشته باشند، چون وقتی مسابقات شروع شود باید به طور مرتب مسابقه بدهند.

شرایط سخت

به عقیده من به محض اینکه تمرینات از سر گرفته شود بازیکنان فقط سه هفته زمان می‌خواهند که دوباره به آمادگی و شرایط مسابقه برسند. این درحالی است که کمتر از ۱۰ هفته به اتمام لیگ مانده است و این‌طور که به نظر می‌رسد، دیر برگزار شدن بازی‌ها از آن طرف باعث می‌شود لیگ بعدی هم سر وقت آغاز نشود و این یعنی تاریخ استراحت بین فصل نیز فشرده خواهد شد.

مشکل بازیکنان ملی‌پوش

در این شرایط سخت که هیچ‌کس از تاریخ بعدی مسابقات خبر ندارد، وضعیت بازیکنان ملی‌پوش را هم درنظر بگیرید. برگزار شدن مسابقات ملی هم می‌تواند فشردگی بیشتری را روی تقویم و همچنین بازیکنان ملی‌پوش ایجاد کند. هیچ انتخابی وجود ندارد، اما باید بهترین تصمیم ممکن اتخاذ شود.

تمرینات پیش فصل

من واقعاً متعجب می‌شوم که ببینم بازیکنان بعد از دو ماه استراحت بخواهند یک‌دفعه وارد مسابقات سنگین شوند. خودم از تمرینات پیش فصل متنفر هستم، اما همیشه وقتی آسیب می‌دیدم سعی می‌کردم برای بازگشت دوباره آماده شوم.

خاطره بلکبرن

یادم می‌آید زمانی که با بلکبرن در سال ۱۹۹۵ قهرمان لیگ شدیم من فقط یک هفته را از دست دادم. آن یک هفته جلسه تمرینی که غایب بودم به خاطر مسمویت غذایی بود. در همان یک هفته شرایط خوبی نداشتم اگرچه توانستم در دو بازی گلزنی کنم. هرچند گلزنی در این شرایط روی خیلی چیز‌ها را با ماسک می‌پوشاند. البته من آن فصل آنقدر آماده بودم که ۴۲ گل زدم.

کاپیتان‌های جزیره

واقعاً کاپیتان‌های لیگ برتر همکاری خوبی باهم در این مدت انجام داده‌اند. کاپیتان‌هایی همچون تروی، هندرسن و نوبل به خوبی اتحاد را بین همتایان خود برقرار کرده‌اند. قبلاً هم گفته بودن تنها بحث آن‌ها مشکل از دست رفتن زمان است. هشتگ‌های حمایتی بازیکنان در فضای مجازی به آن‌ها کمک می‌کند. کاپیتان‌ها نقش مهمی در اتحاد بازیکنان دارند.

روز‌های قرنطینه

من در قرنطینه هم به اندازه شرایط عادی سرم شلوغ است. کار‌های روزنامه، ضبط پادکست برای مخاطبان لیگ برتر، باغبانی و تفریح با سگم از جمله مشغله‌های دوران قرنطینه من است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی