نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس بدهی مالیاتی باورنکردنی و سنگینی دارد. شرایطی برای این باشگاه به وجود آمده که اگر بتواند همه طلبکاران خود را راضی نگه دارد، برای تسویه حساب با اداره مالیات به مشکل می‌خورد.

فوتبال ایران » مديريت فوتبالبه گزارش خبرورزشی، البته اداره مالیات و ممیزان مالیاتی تا به حال بیش از حد مجاز و قانونی با  پرسپولیس کنار آمده‌اند و با پادرمیانی وزیر ورزش، مدت‌هاست که فشار را از این باشگاه برداشتند، اما هنوز مشخص نیست این وضعیت تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند. در حقیقت باشگاه بدهکار اداره مالیات است و اگر پول ندهد، وضعیتش از این هم بدتر خواهد شد. در واقع بدهی باشگاه به اداره مالیات «علی‌الرأس» شده به این معنا که حتی در اسناد حسابرسی نیز، مالیات محاسبه نشده و از این رو، اداره مالیات بابت هر سال به صورت تخمینی، یک رقمی به عنوان بدهی برای سرخپوشان در نظر گرفته است. این ارقام به قدری سنگین شده که باشگاه را به یک بدهکار اعظم مالیاتی تبدیل کرده و برای عبور از این بحران، مدیرعامل بعدی باید تدبیر داشته باشد.

زمانی که محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، از تلاش‌هایش برای تعامل با مسئولان اداره مالیات در جهت بخشودگی نیمی از بدهی مالیاتی در سال ۹۹ خبر داد، اما دیروز که با یکی از مسئولان ارشد باشگاه صحبت می‌کردیم، اعتقاد داشت هیچ خبری از بخشودگی نیست و اگر رایزنی هم در میان بوده، بی‌نتیجه مانده است. از این رو، باشگاه همچنان یکی از بدهکاران سنگین مالیاتی است و باید اقدام به تسویه حساب با این نهاد کند.

مشکل بعدی، مالیات بازیکنان است. اکثر بازیکنان پرسپولیس به این بهانه که هنوز بابت فصل گذشته و سال گذشته با باشگاه تسویه حساب نکرده‌اند، بدهی مالیاتی خود را پرداخت نکرده‌اند و در ابتدا منتظر پول هستند و سپس مالیات می‌دهند. این شرایط از سمت دیگر، باشگاه را تحت فشار قرار داده زیرا بازیکنان به بهانه تسویه حساب با اداره مالیات، از باشگاه طلب پول می‌کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی