نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اخباری رسیده این مدیر سابق و پرحاشیه دچار بیماری کرونا شده و اوضاع مناسبی ندارد و شرایط به گونه‌ای شده که ظاهرا باید کشوری که به آنجا سفر کرده و با بحران کرونا مواجه شده را ترک کرده و به ایران بازگردد و تحت درمان قرار بگیرد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
کد مطلب: ۲۵۵۲۵۳
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
رئیس سفر کرده و پرونده‌دار در مسیر بازگشت به ایران
مدیر سابق فوتبال کرونا گرفت طبق اخباری رسیده این مدیر سابق و پرحاشیه دچار بیماری کرونا شده و اوضاع مناسبی ندارد و شرایط به گونه‌ای شده که ظاهرا باید کشوری که به آنجا سفر کرده و با بحران کرونا مواجه شده را ترک کرده و به ایران بازگردد و تحت درمان قرار بگیرد.
فوتبال ایران » در حاشيه فوتبالبه گزارش خبرورزشی، یکی از مدیران سابق فوتبال بعد از اینکه از سمت خود کنار گذاشته شد به همراه خانواده‌اش ایران را ترک کرد و راهی یکی از کشورهای خوش آب‌وهوای اروپایی شد و کسی هم خبر چندانی از او ندارد.

این مدیر فوتبال که گفته می‌شود یک پرونده مهم هم دارد که می‌تواند برایش دردسرساز شود، فعلا از بازگشت به ایران خودداری کرده، اما ظاهرا اتفاقی رخ داده که باعث شده او مسیر بازگشت را در پیش بگیرد.

طبق اخباری که رسیده، این مدیر سابق و پرحاشیه دچار بیماری کرونا شده و اوضاع مناسبی ندارد و شرایط به گونه‌ای شده که ظاهرا باید کشوری که به آنجا سفر کرده و با بحران کرونا مواجه شده را ترک کرده و به ایران بازگردد و تحت درمان قرار بگیرد و با توجه به پرونده دردسرسازش نیز احتمال دارد دیگر اجازه بازگشت به اروپا را پیدا نکند!

پیش از این دو تن دیگر از مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال هم دچار بیماری کرونا شدند که البته با قرنطینه خانگی تحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه اکنون شرایط مساعدی دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی