نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به انتقاد از مدیران این باشگاه پرداخت و مدعی شد که آن‌ها از روبه‌رو شدن با پیشکسوتان واهمه دارند.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، بیژن ذوالفقارنسب در مورد بلاتکلیفی این روز‌های باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس یک تیم با پیشینه قوی است که در سطح بالایی بازی می‌کند، اما عملکرد فعلی این باشگاه باورنکردنی است. در حال حاضر به خاطر شیوع بیماری کرونا خیلی از جا‌ها از جمله مدارس تعطیل است، اما آموزش و پرورش از این فرصت استفاده کرده و در حال رسیدگی به مدارس و کلاس‌هاست و با رنگ زدن و اضافه کردن امکانات در تلاشند تا شرایط بهتری را برای دانش‌آموزان فراهم کنند، اما باشگاهی با میلیون‌ها هوادار مثل پرسپولیس هیچ اقدامی برای حل مشکلاتش نکرده است و تکلیف هیچ چیز در این باشگاه مشخص نیست.



وی افزود: این بلاتکلیفی مدیریتی در باشگاه پرسپولیس است که باعث شده هواداران ندانند چه آینده‌ای در انتظار تیم‌شان است. برخی خبرنگاران که با من صحبت می‌کنند اعتقادشان این است که مسئولان فعلی این باشگاه مقابل سؤالات اصحاب رسانه خیلی ارباب‌گونه عمل می‌کنند و پاسخ مناسبی نمی‌دهند. در هر صورت شرایط باشگاه پرسپولیس که در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد، خوب نیست. من از مسئولان وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش می‌خواهم خیلی زود در مورد باشگاه پرسپولیس تصمیم لازم را بگیرند تا ساختار مناسبی در این باشگاه که در حال حاضر هیچ چیز سر جایش نیست، شکل بگیرد.



کارشناس فوتبال کشورمان با انتقاد از شیوه‌ای که باعث شده هیچ توجهی به پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نشود، یادآور شد: به‌هرحال اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس در هر دوره‌ای به پیشکسوتان که شناسنامه باشگاه هستند، توجهی نمی‌کنند نشان‌دهنده شخصیت مدیریتی آنهاست و نشان می‌دهد وجاهت لازم را برای پستی که در آن قرار گرفته‌اند، ندارند. آن‌ها می‌دانند که اطلاعاتی از فوتبال ندارند و به همین خاطر با پیشکسوتان پرسپولیس که هر یک در سطح بین‌المللی افتخارآفرین بوده و به جا‌های مختلف نقاط دنیا سفر کرده و به نوعی دنیا دیده هستند، نمی‌توانند روبه‌رو شوند. طبیعی است که پیشکسوتان از آن‌ها سؤالات تخصصی می‌پرسند و آن‌ها نمی‌توانند پیشکسوتان را بابت ابهامات قانع کنند. چه مدیران فعلی و چه خیلی از مدیرانی که قبلاً در پرسپولیس بوده‌اند از دیدار با پیشکسوتان طفره رفته‌اند، چون می‌دانند نمی‌توانند به سؤالات فراوان آن‌ها پاسخ دهند.



ذوالفقارنسب در این باره یادآور شد: دیدید بعد از درگذشت مرحوم جعفر کاشانی و استعفای محمدحسن انصاری‌فرد دیگر هیچ توجهی به پیشکسوتان پرسپولیس نشده است و اصلاً به سمت آن‌ها نیامده‌اند. به نظر می‌رسد آن‌ها از برخورد با پیشکسوتان واهمه دارند.



وی در پاسخ به این سؤال که به نظرش مدیرعامل آینده پرسپولیس باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا بتواند مشکلات عمده این باشگاه را حل کند، خاطرنشان کرد: خیلی از افرادی که در این باشگاه بودند و هم‌اکنون هم هستند بدون شناخت و پیشینه فوتبالی به این باشگاه آمده‌اند. آن‌ها با وعده درآمدزایی به باشگاه پرسپولیس می‌آیند، اما تا الان آورده مالی برای این باشگاه نداشته‌اند. شعار‌هایی که می‌دهند هم حتی عملی نمی‌شود و این مسئله باعث می‌شود در فضای ورزشی و رسانه‌ای بدبینی برای آن‌ها به وجود بیاید. مدیرانی که قرار است به پرسپولیس بیایند باید وعده‌هایی بدهند که قابل اجرایی شدن است.



وی در پایان با انتقاد از بی‌توجهی به نظرات پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من فردی برای مدیریت این باشگاه باید انتخاب شود که توانمندی و وجاهت داشته باشد ضمن اینکه یک کارگروه خوب هم در کنارش باشد. مدیرعامل آینده پرسپولیس باید در حوزه ورزش آشنا و مسلط باشد. این مسائل مهمترین اصول برای مدیریت در سطح باشگاهی، چون پرسپولیس هستند. این باشگاه باید خودش توانایی درآمدزایی داشته باشد. می‌دانیم که بدهی‌های زیادی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد و هر مدیری که می‌آید وارث بدهی‌های مدیر قبلی می‌شود. هر مدیری که می‌آید باید یک برنامه خوب برای درآمدزایی داشته و در کنار آن ارتباط خوبی هم با پیشکسوتان داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی