۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد عزیزی پیشنهاد تهیه کننده برنامه اعجوبه‌ها برای اجرای این برنامه و حضور به جای مهران غفوریان را رد کرد.

فوتبال ایران » در حاشيه فوتبالبه گزارش خبرورزشی، شبکه سوم سیما از ماه‌ها قبل اقدام به ساخت برنامه‌ای جالب برای استعدادیابی و نمایش توانمندی‌های کودکان و نوجوانان روی آنتن خود برد. این برنامه که به معرفی استعداد‌های برتر کودکان و نوجوانان می‌پردازد از مدت‌ها قبل با اجرای مهران غفوریان بازیگر و کارگردان سرشناس روی آنتن می‌رفت، اما حالا با پایان قرارداد غفوریان تهیه کننده برنامه به دنبال فرد دیگری برای اجرای آن است.

گزینه اصلی دست اندرکاران برنامه اعجوبه‌ها خداداد عزیزی ستاره سرشناس فوتبال بود که سابقه اجرا نیز داشت. او در برنامه ستاره ساز شبکه سوم سیما اجرای بخش‌هایی را برعهده داشت، اما این پیشکسوت ارزنده پیشنهاد اجرای برنامه اعجوبه‌ها و حضور به جای مهران غفوریان را رد کرده است.

خداداد عزیزی درباره رد پیشنهاد تهیه کننده برنامه اعجوبه‌ها عنوان کرد: «واقعیت این است که تهیه کننده برنامه با من تماس گرفت و اینطور که اعلام کرد مهران غفوریان به دلیل حضور در یک سریال یا فیلم سینمایی نمی‌توانسته قراردادش را با اعجوبه‌ها تمدید کند و به همین خاطر از من خواست که در بخش اجرای برنامه همکاری کنم. منتهی من این پیشنهاد را رد کردم.»

او درباره چرایی رد پیشنهاد اجرای برنامه مذکور بیان کرد: «واقعیت این است که کار کردن با بچه‌های کوچک سخت است. من کار اجرا را دوست دارم و در ستاره ساز هم این تجربه را دارم. آنجا، اما بحث فوتبال بود و شیرینی خودش را داشت. با بچه‌ها هم سر و کله زدیم، اما در این برنامه کار سخت‌تر است و با روحیات من سازگار نیست.

پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران همچنین گفت: «اجرای برنامه اعجوبه تخصص خاص خودش را می‌خواهد و من احساس کردم از عهده این کار برنمی آیم. واقعا این کار با مجری گری فرق می‌کند و نمی‌شود به راحتی گفت انجامش می‌دهم.»

خداداد عزیزی ادامه داد: «شما در این برنامه با بچه‌هایی سر و کار دارید که هرکدام تخصصی دارند. بیشتر آن‌ها کار موسیقی انجام می‌دهند و یا مسائل دیگری را دنبال می‌کنند. طبیعتا وقتی در این موضوعات تخصص ندارم، کمی کار سخت می‌شود.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اصلا به بحث اجرا در تلویزیون فکر می‌کند یا نه، تاکید کرد: «من کار مجریگری را دوست دارم و اگر پیشنهادی درباره اجرای برنامه‌ها باشد، قبول می‌کنم. کار برنامه اعجوبه‌ها با اجرا تفاوت دارد و البته بستگی به برنامه‌ای که پیشنهاد می‌دهد هم دارد. اگر برنامه خوبی باشد و پیشنهاد داده شود، از پس آن بر خواهم آمد. مثل برنامه ستاره ساز که فکر می‌کنم خوب دیده شد و من هم در کار اجرا بد عمل نکردم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی