۰
پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیکه ستین سرمربی بارسلونا بر خلاف مسی، تیمش را دارای توان لازم برای فتح لیگ قهرمانان می‌بیند.

فوتبال جهان » اسپانيابه گزارش خبرورزشی، بارسلونا آخرین بار سال 2015 بود که توانست فاتح لیگ قهرمانان شود. در اولین فصل حضور لوئیس سوارز و شکل گیری مثلث مخوف  مسی، سوارس و نیمار، بارسا با هدایت لوئیس انریکه توانست با شکست 3-1 یوونتوس در فینال قهرمان شود. پس از آن بارسلونا شاهد 4 قهرمانی رئال بوده و حتی نتوانسته به فینال نیز برسد. 

لیونل مسی در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که تیم فعلی بارسا توان لازم برای فتح لیگ قهرمانان را ندارد ولی کیکه ستین سرمربی جدید براسا با او موافق نیست.

ستین در این رابطه به «راک 1» گفت: پس از چیزهایی که من در فوتبال دیده ام، باید بگویم که تیم من توانایی قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد. با مسی در این مورد موافق نیستم. همه دیدیم که اتلتیکو چگونه توانست لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی را حذف کند. یا دیدیم که تاتنهام چطور سال گذشته به فینال رسید. از نظر من، فتح لالیگا دشوارتر از لیگ قهرمانان است. معتقدم هر هشت تیمی که راهی یک چهارم نهایی می شوند، قادر به کسب عنوان قهرمانی خواهند بود. ما مسی را داریم که بهترین بازیکن دنیاست اما من هم موافقم که در لیگ قهرمانان شانس خیلی مهم است. فصل قبل بارسا برابر لیورپول خوش شانس نبود و به شکل بدی حذف شد. می توان در یک بازی بد کار کرد و از بازی ها کنار رفت. در لیگ قهرمانان باید همیشه بالاترین سطح تمرکز را داشته باشید.

مربی بارسلونا در مورد جذب نیمار بیان کرد: من به نیمار و تمام بازیکنان بزرگ فوتبال دنیا علاقه دارم و از حضور هر فوق ستاره ای در بارسا استقبال می کنم.

ستین درباره وضعیت کوتینیو هم گفت: سبک بازی کوتینیو را دوست دارم ولی او در بایرن است و در قراردادش بند خرید وجود دارد. اگر بایرن بند را فعال نکند، منتظر کوتینیو در اردوی پیش فصل خواهم بود. ترجیح می دهم روی کسانی که می توان حساب کرد، حساب باز کنم و بهتر است در این مورد با خود او حرف بزنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی