۰
دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: تجربه به من ثابت کرد در فوتبال ایران جدا از کیفیت فنی باید رابطه داشته باشی و بازی کردن فقط به مسائل فنی برنمی‌گردد!

فوتبال ایران » لژیونرهابه گزارش خبرورزشی،  شاید بشود شهاب زاهدی را کم‌سروصدا‌ترین لژیونر فوتبال ایران نامید. بازیکن سابق پرسپولیس که این روز‌ها در تیم المپیک دونتسک اوکراین بازی می‌کند می‌گوید خیلی اخبار را دنبال نمی‌کنم و فقط تمرکزم را روی تمرین کردن گذاشتم تا پیشرفت کنم.
شرایط فوتبال اوکراین و خودت در این روز‌های کرونایی چطور است؟

همان‌طور که می‌دانید ویروس کرونا جهانی است و در اوکراین هم وضعیت مشابه کشور‌های دیگر است و مردم قرنطینه هستند. من هم اکثراً در خانه هستم ولی هر روز تمریناتم را دنبال می‌کنم تا از بقیه عقب نیفتم.
شرایط المپیک دونتسک در حال حاضر چطور است؟

در نیم‌فصل اول شرایطمان بد نبود و بازی‌ها را در رتبه هفتم به پایان رساندیم ولی بعد از تعطیلات زمستانی که حدود دو ماه بود از سه دیداری که انجام دادیم دو بازی را باختیم و به رده دهم سقوط کردیم البته اختلاف‌مان با تیم‌های بالاتر زیاد نیست و با شروع بازی‌ها قطعاً می‌توانیم به رتبه‌های بالاتر برسیم.
تو خیلی در رسانه‌ها نیستی و اخبار زیادی از تو مخابره نمی‌شود. دلیل این موضوع چیست؟

خودم هم دلیلش را نمی‌دانم. اگر شما علتش را می‌دانی یا متوجه شدی به من هم بگو ولی فکر می‌کنم مهم‌ترین دلیلش این است که خیلی اهل مصاحبه نیستم و همه تمرکزم را روی تمرین گذاشتم تا پیشرفت کنم. ضمن اینکه خودم خیلی کم اخبار را دنبال می‌کنم و وقت می‌گذارم.
برگردیم به عقب، خیلی‌ها می‌گویند به خاطر دوپینگ از پرسپولیس جدا شدی!

نه، اصلاً دلیل جدایی من از پرسپولیس دوپینگ نبود. بعد از محرومیتم در زمان برانکو تست دادم و بعد از آن به برانکو گفتم من به اندازه کافی بیرون بودم و دریافتی هم نداشتم اگر به من نیاز ندارید جدا شوم. فردای آن روز برانکو با باشگاه صحبت کرد و گفت شهاب را می‌خواهم پس از آن من قراردادم را بستم.
ولی در زمان برانکو خیلی فرصت بازی به تو نرسید.

من در اردوی پیش‌فصل خیلی خوب کار کردم، چون خیلی آماده بودم. در همه بازی‌های دوستانه یا گل می‌زدم یا پاس گل می‌دادم و به جرأت در آن زمان آماده‌ترین مهاجم پرسپولیس بودم ولی به من بازی نمی‌رسید. تجربه به من ثابت کرد در فوتبال ایران جدا از کیفیت فنی باید رابطه داشته باشی و بازی کردن فقط به مسائل فنی برنمی‌گردد!
بزرگ‌ترین آرزوی تو در فوتبال چیست؟

برای پوشیدن پیراهن تیم ملی لحظه‌شماری می‌کنم.آینده خودت را در فوتبال اروپا چطور می‌بینی؟

خودتان بهتر می‌دانید شرایط فوتبال اروپا با ایران متفاوت است و خیلی‌ها در اینجا دوام نمی‌آورند. ولی خدا را شکر من شرایطم خوب است. من دلم می‌خواهد به یکی از تیم‌های ٥ لیگ معتبر اروپا بروم.پس به بازگشت به فوتبال ایران فکر نمی‌کنی؟

نه اصلاً. فعلاً دلم نمی‌خواهد به فوتبال ایران برگردم با وجود اینکه در همین نیم‌فصل چند پیشنهاد از تیم‌های مطرح ایران داشتم.از کدام تیم‌ها؟

از پرسپولیس، استقلال، تراکتور و شهرخودرو. تراکتور و شهرخودرو حتی پیشنهاد رسمی دادند و با باشگاه المپیک دونتسک صحبت کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی