نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی ۲ ماه و دو هفته گذشته، هیچ خبری روی سایت باشگاه استقلال منتشر نشده است.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، در روز‌های گذشته برخی انتقادات از کانال رسمی باشگاه استقلال در فضای مجازی مطرح شد که خیلی رسمی و به شکلی استاندارد اخبار باشگاه را پوشش نمی‌دهد. برای همین منظور خبرنگار خبرورزشی روز گذشته سری به سایت این باشگاه زد تا وضعیت اطلاع‌رسانی و نوع ارتباط این مجموعه با طرفداران میلیونی اش را بررسی کند.

متأسفانه آنچه در این سایت دیده شد آخرین خبری بود که در تاریخ بیستم بهمن سال گذشته روی خط خبری رفته بود (یک روز پیش از بازی با الشرطه عراق) با عنوان و تصاویری از «آخرین تمرین استقلال در اربیل عراق»! پس از آن و طی ۲ ماه و دو هفته‌ای که از آن رویداد گذشته، هیچ خبری روی این سایت منتشر نشده است.

روز گذشته در تماسی که با مسئولان باشگاه داشتیم متوجه شدیم سایت برای مدتی طولانی اصلاً بالا نمی‌آمده و تازه ۳ روز است که سایت در دسترس قرار گرفته است. از نکات جالب دیگر روی خروجی این سایت، روزشمار شهرآورد تاریخ ۱۷ بهمن سال گذشته است که به طور اتوماتیک کار می‌کند و ثانیه‌ها را به شکل معکوس می‌شمارد! ثانیه‌شماری برای دیداری که برگزار شد! حتی مصاحبه فرهاد مجیدی و وریا غفوری پس از شهرآورد هم در سایت دیده می‌شود. با این تیتر از مجیدی که «پرسپولیس در شهرآورد از دست ما دررفت» و یا اینکه گفته بود «از هیچ حریفی نمی‌ترسیم». حرف‌های وریا غفوری هم بود با تیتری که می‌گفت «مجیدی با حضور در استقلال ریسک کرد!» البته پیگیری‌های روزنامه خبرورزشی در این باره مشخص کرد با دستور مدیرعامل جدید، قرار است به زودی این سایت از خواب زمستانی بیدار شده با وضعیتی بهتر از قبل با اخبار روزانه از تیم و باشگاه در دسترس همه قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی