۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه «سان» لیستی از قانون‌شکن‌ها در روزهای کرونایی تشکیل داده، تحت عنوان تیم احمق‌ها!

فوتبال جهان » انگلیسبه گزارش خبرورزشی، ویروس کرونا مدتی است که همه‌گیر شده و دولت‌ها توصیه‌هایی مبنی بر در خانه ماندن و رعایت فاصله اجتماعی کرده‌اند، با این حال برخی از فوتبالیست‌ها خیلی تحمل ندارند و نتوانستند از دستورالعمل‌ها پیروی کنند. از تمرین در پارک تا مهمانی؛ به اشکال مختلف قانون‌شکنی کرده‌اند. نشریه «سان» تیم منتخبی تحت عنوان «Covidiot» (کووید + احمق‌ها) تشکیل داده از بازیکن‌هایی که در این روزها رفتارهای عجیب و احمقانه‌ای داشته‌اند.

دروازه‌بان: داوید اوسپینا

دروازه‌بان پیشین آرسنال و فعلی ناپولی، با وجود توصیه‌های دولت ایتالیا، در سوپرمارکت مشاهده شد و به نظر می‌رسید این سنگربان کلمبیایی اصلاً موارد بهداشتی را رعایت نکرده است.

مدافع راست: سرژ اوریه

قبل از اینکه ویدیو سریعاً حذف شود، مشخص شد سرژ اوریه مدافع ساحل‌عاجلی تاتنهام و هم‌تیمی‌اش موسی سیسوکو در حال تمرین کردن در پارک بودند و از رعایت فاصله اجتماعی هم خبری نبود.

مدافع وسط: کایل واکر

ستاره منچسترسیتی بیش از همه جنجال‌ساز شد. او یک مهمانی خبرساز در خانه خودش با حضور 3 نفر دیگر ترتیب داد. او پس از سرزنش شدن از سوی رسانه‌ها و هواداران، عذرخواهی کرد.

مدافع وسط: داوید لوئیس

اوقات داوید لوئیس به خوبی و خوشی می‌گذشت. او همراه هم‌تیمی‌اش گرانیت ژاکا در منطقه ساوتگیتِ لندن بیرون از خانه مشاهده شد، در حالی که سگش را به گردش برده بود.

مدافع چپ: رایان سسنیون

بازیکن جوان و چپ‌پای تاتنهام هم در حال تمرین کردن در پارک همراه با موسی سیسوکو هم‌تیمی‌اش مشاهده شد. به نظر می‌رسد تاتنهامی‌ها بیش از دیگران قانون‌شکن بوده‌اند.

هافبک: موسی سیسوکو

یک تاتنهامی دیگر در لیست. موسی سیسوکو را دو مرتبه در حال قانون‌شکنی شکار کرده‌اند. یک مرتبه در کنار اوریه و مرتبه دیگر در کنار سسنیون. او بی‌انضباط‌ترین بازیکن در این روزهای کرونایی بوده است.

هافبک: گرانیت ژاکا

کاپیتان پیشین و حاشیه‌ساز آرسنال که با هواداران تیمش هم سابقه درگیری لفظی داشته، در کنار داوید لوئیس در پارک به گردش و فوتبال بازی کردن مشغول بوده است.

هافبک: جک گریلیش

بازیکن آینده‌دار انگلیسی پس از نقض قانون قرنطینه و رفتن به مهمانی، ساعت 4 بامداد هم با اتومبیلش تصادف کرد. این اتفاق‌ها چند ساعت پس از اینکه به هواداران استون‌ویلا توصیه می‌کرد در خانه بمانند، رخ داد!

وینگر راست: نیکولا پپه

بازیکن آرسنال در پارک فوتبال بازی کرد و سعی می‌کرد با لباس خاکستری‌اش، خودش را از معرض دید خارج کند. باشگاه آرسنال او را بابت این رفتارش شماتت کرده است.

وینگر چپ: عمر نیاسه

ستاره اورتون در حین رانندگی با مرسدس بنز 100 هزار پوندی خودش بدون بستن کمربند با 3 نفر دیگر توسط پلیس متوقف شد. پلیس او را جریمه و رها کرد.

مهاجم: الکساندر لاکازت

یکی از عابران وقتی الکساندر لاکازت مهاجم آرسنال را می‌دید که بیرون است و در حال سوار ماشین شدن، به او گفته بود از اینکه اینجا می‌بیندش تعجب می‌کند. لاکازت هم بدون مجوز بیرون از خانه تردد می‌کرد.

ذخیره‌ها: میسون مانت و دکلان رایس

هافبک چلسی با دوستش که هافبک وستهم است مشاهده شدند. مانت بعد از این سهل‌انگاری از فرانک لمپارد سرمربی تیم عذرخواهی کرد.

مربی: ژوزه مورینیو

آقای‌خاص پا را فراتر گذاشت و چندین بازیکن تیمش را در پارک جمع کرد تا یک جلسه تمرینی برگزار کنند. مورینیو هم بعد از این رفتار، عذرخواهی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی