نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دبیرکل فدراسیون فوتبال نشستی با مسئولان حقوقی و مسابقاتی فوتبال در خصوص پیامدهای کرونا و راهکاری فیفا درباره قرارداد بازیکنان برگزار کرد.

فوتبال ایران » تیم‌های ملیبه گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال عصر دیروز جلسه‌ای را با حضور محمود شیعی، لیلا صوفی‌زاده، مسئولان سازمان‌های لیگ فوتبال و فوتسال، کمیته‌های حقوقی و تدوین مقررات، انضباطی، تعیین وضعیت بازیکنان، دپارتمان بین‌الملل، دپارتمان تیم ملی، نماینده بازیکنان تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بانوان و آقایان برگزار کرد.

در این نشست دبیرکل فدراسیون فوتبال به بحث و بررسی در خصوص راهکارهای فیفا پرداخت و نظرات کمیته‌های مسئولان حقوقی و سابقاتی فدراسیون فوتبال نیز ارائه شد.

شیوع ویروس کرونا که منجر به تعلیق تمام فعالیت‌های مختلف از جمله فوتبال شده است، باعث شده سوالاتی از فیفا شود. بر همین اساس فیفا پس از تشکیل کارگروهی، نامه‌ای را به فدراسیون‌های عضو خود ارسال کرده و راهکارهای مختلفی را در خصوص قرارداد بازیکنان مطرح کرده است تا باشگاه‌ها و بازیکنان بتوانند بر اساس شرایط موجود خود در کشورشان، از این راهکارها استفاده کنند.

با توجه به اینکه مدت زمان قرارداد بازیکنان و بحث تعهد طرفین در این راهکارهای پیشنهادی از طرف فیفا ارائه شده، در جلساتی که برگزار می‌شود فدراسیون درصدد است به یک راهکار قانونمند برسد.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال به همراه مسئولان فدراسیون در این جلسه به بررسی شرایط و ایجاد یک راهکار مناسب در این نشست پرداختند. مقرر شد در جلسه آتی با حضور تمام مسئولان ذیربط به یک جمع بندی نهایی برسند و تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی