نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرش برهانی، کاپیتان پیشین استقلال می‌گوید سلامتی افراد از هر چیز دیگری ارجح‌تر است.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، آرش برهانی مهاجم سابق استقلال معتقد است در شرایط فعلی باید ابتدا سلامتی افراد از هر چیز دیگری مهم‌تر باشد و سپس به مسابقات لیگ و شروع دوباره آن فکر شود. با برهانی در خصوص شرایط استقلال و همچنین تعطیلی مسابقات لیگ برتر به صحبت پرداختیم.

با این شرایط کرونایی چه می‌کنید؟

به هر حال باید بگویم خسته شدیم از بس که در خانه مانده‌ایم و هیچ خبری هم از فوتبال نیست حداقل وقتی فوتبال باشد با آ‌ن سرگرم می‌شویم امیدوارم هر چه زودتر این بیماری دست از سر ما بردارد.

به نظر شما مسابقات فوتبال باید پیگیری شود؟

در وهله اول سلامتی هر فردی از هر چیز دیگری مهم‌تر است امیدوارم شرایطی فراهم شود که بر اثر این بیماری کسی فوت نکند و ما هموطنانمان را از دست ندهیم. در مورد مسابقات فوتبال هم باید بگویم بهترین اتفاق این است که چند وقت دیگر منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی پیش می‌آید اگر این بیماری رفت زمان لازم برای برگزاری مسابقات را داریم اما اگر هنوز بخواهیم درگیری این بیماری باشیم بهتر است که مسابقات را تعطیل کنیم.

به نظرتان می‌شود تیمی را قهرمان معرفی کرد؟

این حرف منطقی نیست زیرا مسابقات که به پایان نرسیده که تا بخواهیم تیمی را قهرمان را معرفی کنیم این همه تیم‌ها زحمت کشیدند تا به یک عنوان خوب دست پیدا کنند مگر می‌شود بدون آنکه بازی‌ها به پایان می‌رسد تیمی را قهرمان معرفی کرد.

یعنی معتقدید بازی‌ها باید تعطیل شود؟

اگر بحث سلامتی افراد باشد بله در غیر این صورت هیچ توجیه دیگری ندارد

چندی پیش جلسه‌ای را با سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال برگزار کردید در خصوص آن جلسه صحبت کنید؟

آن جلسه بیشتر برای خوش‌آمدگویی برای مدیرعامل جدید بود من نقطه نظرات خودم را به ایشان منتقل کردم و گفتم که بهتر است از پیشکسوتان استفاده بیشتری شود ایشان هم از این موضوع استقبال کرد. البته باید بگویم سعادتمند چون خودش قبلا در استقلال عضو هیات مدیره بوده تمام مشکلات را می‌داند قول داد همه آنها را برطرف کند.

فکر می‌کنید ایشان بتواند در استقلال موفق شود؟

چرا نتواند به هر  حال ایشان تجربه حضور در هیات مدیره را داشته از مشکلات باخبر است اگر همه ما کمک کنیم رسیدن به موفقیت دور از دسترس نخواهد بود. امیدوارم که استقلال هر چه زودتر کمیته فنی تشکیل دهد زیرا این کمیته خیلی می‌تواند به استقلال کمک کند. من هم به مدیرعامل استقلال گفتم می‌تواند روی کمک های من حساب کند زیرا دوست دارم تیمم به موفقیت برسد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی